Beantwoord

Onduidelijkheid over factuur

  • 25 maart 2016
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

Ik krijg mijn eerste factuur van proximus, 49,72 euro en mij raad mij aan van smart+15 over te schakelen naar smart+10.
Na lang zoeken op het internet blijkt deze tarief formule niet te bestaan !?
Terwijl ik uitzoek waarom mijn factuur met smart+15 ineens 3x duurder uitvalt , lees ik dat mij travel mobile internet wordt aangerekend voor 20 euro (btw incl)
Nergens kan ik vinden hoe dit in mijn bundel is geraakt en hoe ik dit eventueel kan uitschakelen.

Kan iemand mij vertellen hoe ik hier meer over verneem?
Mvg
icon

Beste antwoord door MarliesR 14 april 2016, 21:59

Beste Clafra,

Indien er zaken onduidelijk zijn in verband met uw abonnement, kan u gerust even bellen naar onze telefonische klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800. Onze collega's zullen u graag verder helpen en u een gepast tariefplan voorstellen.

Zij beschikken over programma's en tools om uw telefoongedrag even onder de loep te nemen en geven u daar voldoende informatie over.

Met vriendelijke groeten,

Marlies
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Beste Clafra,

Indien er zaken onduidelijk zijn in verband met uw abonnement, kan u gerust even bellen naar onze telefonische klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800. Onze collega's zullen u graag verder helpen en u een gepast tariefplan voorstellen.

Zij beschikken over programma's en tools om uw telefoongedrag even onder de loep te nemen en geven u daar voldoende informatie over.

Met vriendelijke groeten,

Marlies

Reageer