Beantwoord

Ondertiteling E! Entertainment

  • 18 January 2016
  • 8 reacties
  • 403 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
De NL ondertiteling is momenteel, en sinds enkele tijd, piepklein. Zo klein dat het onleesbaar is. Heb daar zelf geen last van want heb geen ondertitels nodig. Maar, is voor veel kijkers zeker niet leuk. Gelieve dit na te kijken.
icon

Beste antwoord door cel 20 January 2016, 16:23

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge
E!News, is inderdaad de ondertitels veel te klein, al een paar dagen. Heb het Proximus team ook al een bericht gezonden.
groeten marcel
Reputatie 6
Badge +2
Dat is raar, bij mij zijn die ondertitels op zijn normale grootte, even groot als die bij Telenet.
Niettemin kijk ik naar E! Entertainment via Telenet omdat ik die zender in HD ontvang wat bij Proximus niet het geval is, hier moet men genoegen nemen met de SD variant.
Reputatie 2
Badge
Iedereen,
het probleem is opgelost!
Heb ongeveer 45 minuten bericht gehad dat het bij de zender was.
Ondertitels zijn zelfs groter dan vroeger.......
Bedankt Proximus team.🆒

groetjes Marcel
Reputatie 2
Badge
Sorry Maar verkeerde info, van de contact persoon van Proximus Team! Probleem lag bij hun,niet bij de zender, heeft het rechtgezet....
Toch bedankt voor snel op te lossen! Proximus Team
grt marcel
Reputatie 2
Badge
Dat is raar, bij mij zijn die ondertitels op zijn normale grootte, even groot als die bij Telenet.
Niettemin kijk ik naar E! Entertainment via Telenet omdat ik die zender in HD ontvang wat bij Proximus niet het geval is, hier moet men genoegen nemen met de SD variant.
Het probleem lag toch bij Proximus en als je HD kijkt is het wel een ander kanaal, zender!
grt Marcel:D
Reputatie 7
Badge +6
Jullie hebben nog het geluk ondertiteling te hebben. Hier in Brussel krijg je alleen de Franstalige versie t.t.z. men spreekt Engels (hoorbaar) en daar bovenop komen dan de Franse stemmen. Idioter dan dat bestaat niet.
Reputatie 6
Badge +2
Dat is zo een beetje de mode van alle Franstalige zenders, Marleen.
Reputatie 6
Badge +1
Is terug in orde, bedankt voor de snelle oplossing.

Reageer