Beantwoord

Ondertiteling BBC, ZDF en ARD


Ik heb al een tijd geen of nauwelijks ondertiteling op BBC1 en BBC2 en sinds gisteren ook niet meer op ZDF en ARD.
Hoe kan ik dat weer krijgen?
icon

Beste antwoord door Black rider 2 May 2017, 16:06

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Dag Wilhelmina,

Ik heb dit naar onze engineering doorgestuurd.

Ik laat je iets weten van zodra ze feedback sturen.

Met vriendelijke groeten,

Andy
Reputatie 5
Badge +4
Dag Wilhelmina,

Onze engineering heeft op je decoder de allerlaatste software geplaats.

Schakel de decoder volledig uit, wacht paar seconden en herstart je decoder.

Met vriendelijke groeten,

AndyM
Reputatie 3
Badge +1
Ook wij ondervinden weer problemen met de ondertiteling op BBC zenders
Na een klacht van ongeveer anderhalve maand geleden waren de problemen met
De ondertiteling sedert een tweetal weken verholpen
Sinds gisteren zijn de problemen terug
Kan er hiervoor geen duurzame oplossing komen
Ik zie op het forum dat verscheidene klanten dezelfde problemen hebben
Een definitieve oplossing dan aub
Onze decoders en modem werden reeds verschillende keren heropgestart
Proximus help
Dank
Reputatie 4
Badge +2
Na een jaar goed functioneren, word ik sinds enkele dagen weer geconfronteerd met de ondertiteling vanBBC1 die in't geheel niet werkt. Wel op BBC2. Heeft iemand dezelfde ervaring of ligt het aan mijn afstandsbediening??
Dank voor reactie.
Reputatie 3
Badge +1
Beste Black rider
Wij hebben tot nu toe geen problemen met ondertiteling op beide BBC s
Groetjes
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt Swakke voor de feedback, maar dat lost mijn probleem niet op. Ik dacht eventueel dat het aan mijn afstandsbediening te wijten was (ondertiteling knop die niet goed werkt of zo) maar op andere zenders werkt ze wel. Heb ook al eens de decoder heropgestart maar helaas. Alle suggesties blijven welkom.
groeten.
je zegt ondertiteling knop niet werkt, maar je drukt toch op de OK knop als je op het programma staat en dan scrolt naar ondertitels... welke knop bedoel je eigenlijk?
Reputatie 4
Badge +2
Ik heb nog een V4 decoder en daar moet je de ondertiteling , meen ik toch , nog langs de onderste knop rechts op de afstandsbediening activeren. Op mijn afstandsbediening werkt dat niet langs de ok knop ; heb dat zojuist geprobeerd en alle menus doorgenomen. Tenzij ik iets niet correct doe natuurlijk.
groeten
Ok ik wist niet dat het om een v4 ging, het gaat om de teletekst knop die je gebruikt dan.
Reputatie 4
Badge +2
Toch bedankt voor je reactie.
Reputatie 4
Badge +2
Voor Martin en Swakke en Guilermo van proximus,

Het probleem van de ondertiteling is opgelost. Langs chat gesprek met proximus heeft men mij gevraagd de modem te "resetten" (niet heropstarten) en zodanig kreeg ik dan de laatste software waarop uw procedure van de "ok-knop" en submenu ondertiteling aanwezig is. Weer een gelukkig man, met dank aan jullie en de chatsessie met Guillermo van proximus. Everybody happy.
tot later en dank aan iedereen.
Even iets anders: dan zal je waarschijnlijk geen teletekst meer kunnen oproepen op de drie Nederlandse zenders, want het schijnt met de laatste software niet meer te lukken, mss eens proberen of je ook dit probleem hebt.
Reputatie 4
Badge +2
Inderdaad Martin, je hebt gelijk. Teletekst op NL zenders functioneert niet meer met het nieuw menu.
Reputatie 3
Badge +1
Ongeveer een week geleden via mail werd door PROXIMUS gemeld dat de ondertiteling nu veel eenvoudiger in te stellen was
Wat is nu het gevolg ondertiteling is niet meer syncroon met het bekeken programma en de ondertiteling verschijnt in het midden van mijn Tv scherm
Ze hadden beter alles bij het oude gelaten
Reputatie 7
Badge +4
Dag Swakke, dit is omdat bepaalde zenders geen ondertiteling via teletekst meer aanbieden. Op welke zender en bij welk programma had je deze in het midden van je scherm ? Dan laat ik dit na kijken.
Reputatie 3
Badge +1
Beste Robrecht
Enkel op BBC 1 en BBC 2
Antiques Road trip
Bargain hunt
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het doorgegeven naar ons TV team om het eens na te kijken.
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Ons tv team heeft getest met 2 decoders op 2 verschillende tvs op de bargain hunt dat op dit moment bezig was op BBC 1 en had geen problemen. Kan je het nog eens testen en ook zeggen hoe het beeldformaat enzo staat ingesteld daar ze niets van problemen vinden.

Kan je het zelf nog eens testen ?
Reputatie 4
Badge +2
Hallo,
ik had ook al die problemen en heb ze de laatste 2 jaar gevolgd, verbeterd,tanden geknarst enz... Toen het ongeveer een maand geleden weer allemaal in het honderd liep, stelde iemand me een procedure voor die ik echter niet kon volgen omdat.... mijn decoder niet de laatste versie van software had. Ik moest toen mijn decoder resetten (back-ok-menu indrukken tot 'farc' verschijnt) ensindsdien loopt het allemaal goed langs de "menu " en niet meer langs de knop van de afstandsbediening, alleszins voor bbc. Voor nl zenders kan ik nu niet antwoorden vermits ik het niet gebruik. Ook bargain hunt daarjuist liep correct. Ik heb nog een oude decoder (V4-). Ik wou dat maar mededelen.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo
Bedankt voor de info
Zal zo snel mogelijk testen en de gevraagde info doorsturen aan Robrecht
Reputatie 3
Badge +1
Probleem lijkt ondertussen opgelost
Bedankt allemaal

Reageer