Na contact met klantendienst ontvang ik sms waarbij mijn betalingsbevestiging geregistreerd werd om 13u20 doch op 24/8/16 laat men mij weten dat alle lijnen niet geactiveerd worden voor ontvangst van de openstaande schuld! (tel contact op 24/08 omstreeks 13u12). Aangezien ik dan niets kan doormailen wacht ik tot mijn thuiskomst en bel ik opnieuw naar klantendienst met de vraag of ik mijn bankuittreksel mag doorsturen als bewijs van betaling daar wij zelfstandig zijn en met ons gsm moeten kunnen bellen. Klantendienst antwoord dat al het nodige gedaan werd en dat ik zou moeten kunnen bellen, sms-sen met gsm maar niets is minder waar! Het is nu 24/8, 23u54, en tot nu kunnen wij nog steeds niet bellen en sms-sen.
Mag Proximus zomaar alle lijnen afsluiten? Ok, volledig akkoord dat ik in de fout ging door niet tijdig te betalen, maar ondanks het ontvangen van de betaling (bevestiging per sms op 24/8 om 22u22 : momenteel heeft u geen openstaande facturen meer) kan ik nu nog steeds niet bellen met beide gsm-toestellen!!!! Het is ondertussen 25/8, 00u08. bericht als men tracht te bellen: welkom bij proximus, meerkeuze menu nl=druk ,, pour le français appuyer 2, for english press 3 dan keuze 1, u heb geen openstaande rekening! (sms opnieuw ontvangen om 00u10)
Om 18u26 en om 18u35 belde ik op 24/8 met de klantendienst, ik moest de gsm toestellen uitzetten en dan opnieuw aanzetten om deze te resetten, maar tot nu toe (25/8 - 00u12) heb ik nog steeds geen enkele mogelijkheid om te bellen.
Welke tegemoetkoming stellen jullie voor voor dit ongemak dat ik nu ondervind? Op zijn minst 30 euro voor het opnieuw in dienst stellen van mijn gsm x2 want ook dat toestel werkt niet- zodat ik tenminste opnieuw kan verderwerken?! Mijn bankrekening werd op 23/8 reeds gedebiteerd.
Ik trachtte nog de klantendienst te contacteren, maar na 22u00 werken jullie dienst niet meer. Wat moet ik nu doen????
Beste antwoord door HeidiE
Bekijk origineel