Skip to main content
Vanddag reeds 2H01 aan telefoon telkens muziek en excuses voor het wachten min. 10 minuten doch de lijn blijft doof.

Waar is de service?

Betwisting factuur voor éénmalige aanrekening eerst standaardmail waar het bedrag in vermeld stond; contact genomen met Klantendienst excuses dat git enkel een standaardformulier is en dat het bedrag niet zal worden aangerekend (had en heb nog steeds slechte WI-FI ) Doch bij aanrekening stel ik vast dat de kost éénmalig is aangerekend prachtige service . Denk eraan om te veranderen van provider.



brrrr

dedob
TUI:

je kunt ook nog altijd bijkomend klacht indienen als volgt:

surf naar > contacteer onze klantendienst .

(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)

*️⃣ klik achtereenvolgens op: ( "Regel het meteen" > ) "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"

> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")

> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >

Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Martin,



heb reeds vandaag een klacht ingediend via de ge-eigende weg. Ben gewoon kwaad om de laksheid bij de Klantendienst?



Dedob

Reageer