Beantwoord

Onbekend apparaat op thuisnetwerk

  • 15 February 2016
  • 4 reacties
  • 3865 Bekeken

  • Apprentice
  • 7 reacties
Kan iemand me zeggen wat 'Cisco SPVTG' is ? Bij het scannen naar de toestellen in mijn netwerk staat dit helemaal onderaan met ip-adres 192.168.1.64.
Ik heb onlangs wel een SwipeBox van Proximus in gebruik genomen, maar het MAC adres dat daar achteraan opstaat komt niet overeen met wat ik aflees op mijn scan-resultaat.
icon

Beste antwoord door Elsa 15 February 2016, 11:23

Bekijk origineel

4 reacties

FYI: hier vind je dezelfde probleemstelling klik hier
het ip adres 192.168.1.64 is het adres van je eerste TV decoder. kijk eens naar het MAC adres dat op je decoder staat of het hiermee overeen komt.
Inderdaad, het is het MAC-adres van de decoder en niet de SwipeBox.Rond de periode dat ik de SwipeBox aankocht had ik ook de app om mijn thuisnetwerk te controleren geïnstalleerd.
Bedankt!
Reputatie 4
Badge +1
Aangezien u over een recente Swipebox beschikt zou het mij interesseren als hij ondertussen voldoet aan de officiële specificaties die Proximus opgeeft.
Ik heb mijn Swipebox , kort na de lancering, terug moeten inleveren omdat ze toen nog niet compatibel waren voor filmkes met Formaat: mp4, Resolutie: 1920x1080" (gangbaar formaat & resolutie op medium Smartphones).
Er werd een upgrade beloofd en ben benieuwd als dit ondertussen ook gebeurde om de BUG weg te werken.

Reageer