Onbehandelde klachten

  • 23 December 2016
  • 8 reacties
  • 579 Bekeken

Beste
Sinds de overgang van telenet heb ik een opeenstapeling van problemen gehad bij Proximus (problemen met vastleggen afspraak installatie, te vroeg overboeken en stopzetten gsmabonnement bij telenet waardoor ik zonder gsm viel & extra kosten had doordat ik mijn pack bij telenet nog steeds aan 100% moest betalen, sim kaarten die niet aankwamen,2x verlof moeten nemen omdat installatie in eerste instantie niet kon doorgaan wegens problemen bij proximus, belofte dat ik recht TV die ik nog steeds niet gekregen heb...)... Tot nu toe geen enkele tegemoetkoming ontvangen.

Heb momenteel een klacht 'in behandeling' sinds 30/11... nog geen antwoord/compensatie ontvangen.

Als ik naar de helpdesk bel wordt er steeds vanalles beloofd maar (zoals het opstellen van creditnota & melding dat ik gewoon in proximus centrum moet vragen naar mijn gratis TV waar ik recht op heb... in het proximus center wordt ik dan gewoon naar huis gestuurd met de melding dat ze me daar niet kunnen helpen...).

Mijn klacht 0207228 staat open sinds 30/11/2016 met verwachtte afsluiting 10/12/2016...

Kan er iemand mijn dossier eens fatsoenlijk vastpakken graag?!
Alvast bedankt

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag johan_rennes,

Kun jij mij het volledige dossiernummer of je klantnummer (in privébericht) bezorgen voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE
OK. Ik begrijp dat "het dossier nog lopende is" en dat jullie mij hiervoor nog zullen contacteren gezien de wachttijden oplopen... hopelijk komen jullie snel met een passende oplossing, naar mijn mening heb ik al erg lang moeten wachten.
Ergerlijk..en tijdrovend...Ik ben een manager van een klein bedrijfje. Mijn Gsm is stuk en ik wil dringend een nieuwe bestellen omdat ik geen deftig gesprek meer kan voeren. Daarnaast wil ik ook een aanpasssing aanvragen van mijn abonnement. Ik kan dit niet in een winkel doen zegt men via de telefoon, omdat ik een zakelijke klant ben ? Ik wordt doorverwezen naar de telefonische klantendienst voor bedrijven. Hier kan men mij niet helpen omdat ik de naam van mijn accountverantwoordelijke niet ken(nooit geweten) en ik geen recht heb om zelf veranderingen aan te vragen. (volgens mijn telefoonnummer)
Dat recht zou bij ons moederbedrijf zitten (maar deze hebben dat al meermaals gemeld dat ik onafhankelijk opereer)....

Ondertussen kon ik wel 4 bestellingen voor abonnementen plaatsen meer dan een jaar geleden op eigen naam ?????
De aanbieding (promotie) loopt tot 31/12 en ik ben bijna niet bereikbaar voor mijn klanten of collega's...wat nu ?
En inderdaad...mailen kan niet...dan zou ik eerdere correspondentie in bijlage kunnen meesturen ter staving van mijn account.....
Om gek van te worden...
Heel graag iemand die dit voor mij kan oplossen !!!!!
Reputatie 7
Badge +3
Johan, je info uit het privébericht werd toegevoegd aan het dossier.

Ik begrijp dat je graag snel gecontacteerd wordt. We doen ons best.

Groetjes

Tina
Beste, ik ontving ondertussen een gepeperde factuur waar niet aan uit te komen is, en nog steeds geen reactie op mijn klachten die reeds ongeveer 2 maanden openstaan.

Misschien is dit forum niet het juiste kanaal, maar voorlopig zie ik geen andere uitweg om een reactie van jullie los te krijgen (gezien ik niet wordt geholpen via de klantendienst noch proximus centra).

Indien dit zo blijft duren is het terug overstappen naar Telenet (iets duurder in mijn geval dacht ik - als ik een 'normale maandfactuur' krijg kan ik dit pas met zekerheid zeggen - maar een VEEL betere klantendienst) een logische conclusie.

Opnieuw bedankt voor een echt antwoord op mijn klacht. De uitleg dat jullie een achterstand hebben als verklaring voor het uitblijven van een reactie kunnen jullie niet blijven gebruiken lijkt me....
Reputatie 7
Badge +3
Ik vermoed dat dit bericht ondertussen niet meer van toepassing is , Johan,

op 10/01/17 is er contact geweest met mijn collega ivm je dossiers ?

groeten

tina
Reputatie 1
Beste,

Heb net hetzelfde probleem. Overgestapt begin januari met mijn zaak, maar hier zit ik nu te wachten op een technieker die toch niet gaat komen. Ik snap niet dat Proximus beweert een goede service aan professionele klanten te bieden terwijl deze
service een ongekend amateurisme ten toon stelt. Een bloemlezing:
GSM werd afgesloten terwijl ik nog geen SIM-kaart had ontvangen > ANTWOORD PROXIMUS: Ja meneer, als de post te traag is daar kunnen wij niks aan doen.
Afspraak voor installatie via mail ontvangen voor 19 januari. Na nog steeds geen bevestiging van uur zelf enkele uren proberen bellen met de klantendienst > ANTWOORD PROXIMUS: Ja meneer, je moet dat zelf bevestigen, dat is onze fout niet.
Ookal heb ik een bevestiging voor deze datum, maakt niet uit, eerst werd 26 januari voorgesteld en nu 23 januari.
Morgen wordt het internet hier afgesloten en nu kan ik maandag weer niet werken omdat er hier iemand moet aanwezig zijn.
Opzoeken waar je een formele klacht kunt indienen blijkt ook heel moeilijk, want inloggen kan ik niet daar ik nog geen klantengegevens heb gekregen.
Wat stellen jullie zelf voor. Een compensatie zou mij misschien wel helpen, maar zou het niet iedereen en jullie bedrijf helpen, van dit structureel aan te pakken? Ik ben nu bijna drie weken klant met mijn zaak en heb nog niets dan problemen gehad.
In een maatschappij die steeds meer afhangt van digitale oplossingen, kan ik echt niet bevatten dat een bedrijf dat net moet leven van het aanbieden van deze diensten zo slecht en traag kan werken!!!

Met vriendelijke groeten,

Philippe Bertin
atelierbertin BVBA
Reputatie 7
Badge +3
Dag Philippe,


Dossier 41054744 is ondertussen opgemaakt, de bevoegde dienst zal je verder contacteren.

Groetjes,
HeidiE

Reageer