Skip to main content

Onbegrijpelijk,te gek voor woorden!!!!!!!

• January 9, 2015
  • 9 reacties
  • 1007 Bekeken

Zondag 14 december trekt in de Kapellestraat in Oostende een promotiebord waarop vermeld staat “iPhone 6 64 GB 189,26 Euro in plaats van 661,15 Euro mijn aandacht.

Ik stap dan ook de Proximus-shop binnen.

Daar meld men mij dat dit enkel geldt voor nieuwe klanten maar gezien ik met mijn bedrijf een goede klant ben, ik ook in aanmerking kom maar dat ik dit moet aanvragen via de klantendienst.

Wel zou ik moeten bevestigen dat ik nog zeker 24 maanden klant blijf,

Dinsdag 16 december bel ik naar het 0800 22500 nummer waar een vriendelijk dame Katherina mij zegt dat dit correct is en dat maar dat dit behandelt wordt door een speciale cel, die mij binnen de 48 uren zou contacteren.

Ze maakt dan ook een Lead met het nummer 2454923 aan.

Verder op die dag ben ik toevallig op de Kouter in Gent en loop dan ook de Proximus-shop afdeling Business binnen.

Daar word ik geholpen door een even vriendelijke Mathias die dit in zijn computer nakijk en mij mijn aanvraag bevestigd.

Het leadnummer of request wordt dan wel het nummer 2456405, hij bevestigd mij ook dat ik binnen de 48 uren zou gecontacteerd worden.

Vrijdag 19 december nadat ik nog niets gehoord heb, bel ik dan maar zelf opnieuw naar het 0800 22500 nummer.

Daar wordt er mij door een dame gemeld dat dit is doorgegeven per mail aan de accoutmanager Dhr. T Tillemans, die verbonden is aan onze firma.

Onmiddellijk bel ik Dhr. Tillemans van het telecombedrijf GVT op en hij valt uit de lucht, terwijl ik aan de lijn blijf kijkt hij zijn E-mails na en bevestigd dat hij niets heeft ontvangen.

Sterker nog, hij zegt mij dat zo’n actie van Proximus rechtstreeks uitgaat en dat hij daar voor niets in tussen zit.

Opnieuw bel ik dan maar naar 0800…., daar bevestigd mij Mevr Saskia Van Buggenhout mij zijn verhaal en neemt nogmaals notitie van mijn aanvraag en opnieuw wordt er mij gemeld dat ik binnen de 48 uren iemand zou horen.

Nadat ik op dinsdag 23 december nog niemand heb gehoord, bel ik opnieuw naar 0800 22500, waar Glenn mij weet te vertellen dat hij mijn request ziet en opnieuw wordt er mij beloofd dat iemand mij zal bellen.

Maandag 29 december, nog steeds niemand gehoord, opnieuw bel ik 0800 22500, daar wordt mij gezegd dat mij request is toegewezen aan een zekere Krista en dat zij mij zal contacteren.

We zijn ondertussen maandag 5 januari en nog steeds niets, dan maar zoals gewoonlijk bel ik maar zelf, daar leg ik mijn geval opnieuw uit en de dame in kwestie vraagt mij om even te wachten……na 23min en 5s wachten, hang ik dan maar op en bel terug.

Dan krijg ik een vriendelijke man Eric genaamd aan de lijn en nadat ik hem opnieuw het volledige verhaal doe, hij zich in naam van zijn collega’s verontschuldigd, opnieuw zou er mij iemand bellen.

Dinsdag 06 januari ben ik op de Kouter en loop opnieuw de Proximus-shop binnen; waar een even vriendelijke Emmanuel mij request terug vindt en hij een extra aantekening maakt met de vraag om mij zeker te contacteren, hij zet zelf zijn rechtstreekse overste in cc.

woensdag 07 januari, rij ik voorbij het hoofdkantoor van Proximus-Belgacom in Brussel en besluit om naar de klantendienst te gaan.

Ik beland in de shop en doe mijn verhaal aan een medewerker die mij doorverwijst naar een collega.

De dame in kwestie juffrouw Silviana is ZEER ONBELEEFD en schept mij laconiek af met de woorden dat men gerust 3 maanden en meer kan wachten op een antwoord en dat ik geenszins tot bij de klantendienst kan komen,

Geschrokt van haar onbeleefde antwoorden stap ik naar buiten, en passeer ik 50 meter de hoofdingang.

Ik ga naar binnen en doe mijn verhaal aan de dames aan het onthaal en daar bellen ze voor mij iemand op die ze mij dan ook doorgeven.

De dame aan de telefoon kan op haar beurt mij request terug vinden en bevestigd mij dat men mij snel zullen terug bellen.

Nu zijn we vrijdagavond 9 januari en nog steeds geen signaal.

Vermist deze dienst in het weekend niet werkt, zal ik met veel geluk maandag 12 gecontacteerd worden, iets wat ik sterk betwijfel en zo zullen we een maand verder zijn en zal ik nog steeds in de kou staan.

Dit is werkelijk te gek voor woorden, als bedrijfsleider kan ik maar zeggen dat indien wij op zo’n manier zouden werken, wij al lang failliet zouden zijn.

Zo iets ken toch niet, ok, we hadden de feestperiode met wat extra verlofdagen maar tussen max 48 uren en een maand…..

Onvoorstelbaar…..
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Elsa
  • January 10, 2015
stuur eens een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

je kan ook klacht indienen of je probleem beschrijven en opsturen kan via http://support.nl.proximus.be/app/contact_email/session/L3RpbWUvMTQyMDU3MTQ1Ny9zaWQvSk9paFFOYm0%3D" target="_blank

• Auteur
  • Apprentice
  • January 13, 2015
Beste,

We zijn nu dinsdag 13/01/2015 20.00 en ik heb nog geen enkele telefoon mogen ontvangen,

Zaterdag 11/01/2015 kreeg ik wel een vriendelijk antwoord van iemand van Proximus, waarbij die dame, Elsa schreef dat ze dit niet begrijpt en dat ik voor dinsdag 13/01/92015 18u een antwoord zou mogen ontvangen.

De kaap van 1 maand de klant voor de gek houden is gehaald!!!!!!!

Echt te gek voor woorden, het enige wat ik wil is om te kunnen genieten van deze promotie,

Ik hoop dan ook dat ik gebeld wordt met de mededeling wanneer ik de iPhone kan ontvangen,

• Auteur
  • Apprentice
  • January 13, 2015

Dit mocht ik zaterdag 10/01/2015 ontvangen als reactie, en toen was het stil..................,

Onderwerp
Antwoord op uw vraag / Réponse à votre question / Answer to your question
Discussiethread
Reactie Via e-mail (Marie-Alice) 10/01/2015 04:28 PM

Dag meneer/ mevrouw Ronse

Ik heb dit even voor u nagekeken.

Wij excuseren ons alvast voor dit ongemak. We verstaan dat u als bedrijfsleider niet maar dat te doen heb en daarom heb ik ook een mail gestuurd naar de persoon die u zou moeten contacteren.

Alvast heb ik ook een nieuwe lead aangemaakt zodat deze sneller zou behandeld worden. Met nummer 2484559. Ik zal persoonlijk controleren of dat er een antwoord is gekomen op uw aanvraag voor dinsdag 18 uur. Zo niet zal ik ook zelfs contact opnemen met deze dienst zodat zij u terugbellen.

Nog vragen of opmerkingen? Bel ons gratis op 0800 22 800 of stel uw vraag opnieuw via het webformulier.

Nog een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groeten,

Marie-Alice

Het Proximus-team

• Auteur
  • Apprentice
  • January 15, 2015
Beste Elvira,

Ik heb uw raad opgevolgd, en De manager Dhr Thomas Overbergh van het verkoopspunt op de Kouter ontmoet en mij zijn verhaal gedaan, hij en zijn team daar nu reeds een volle dag mee bezig, dit alles om een goede klant te laten genieten van een actie en hem uiteindelijk na een maand een telefoon te bezorgen die trouwens bij GVT op stock is...............(de voor onze firma toegewezen accounmanager)

Onbegrijpelijk voor een bedrijf als Proximus

• Auteur
  • Apprentice
  • January 15, 2015
Jullie begrijpen ondertussen wel dat ik hiet een punt van maak,

209 weergave van mij claim, toch al niet slecht hé als publiciteit voor Proximus

• Auteur
  • Apprentice
  • January 15, 2015
Beste Bloggers, vandaag ben ik opgebeld geweest door een vriendelijke dame 'Katrien is er mij beloofd dat alles in orde komt, ik zou de telefoon in kwestie ontvangen op maandag 26 januari 2015.

Deze keer heb ik er een goed gevoel bij, ik hou jullie op de hoogte!!!!

Elsa
  • January 15, 2015
deze vervolgverhalen vind je wel genoeg van Proximus op het internet ;-)

• Auteur
  • Apprentice
  • January 27, 2015
Gisteren is de telefoon geleverd, dank aan diegene die mij uiteindelijk geholpen heeft!!!!

• January 27, 2015
Graag gedaan. Veel plezier met uw nieuw toestel. Mvg ES