Zo'n 2 weken geleden had ik mijn abonnement "Internet Maxi" naar "Internet Comfort" verplaatst. Men had mij immers 2X bevestigd dat ik mijn gratis domeinnaam zeker niet zou verliezen.
Na, eerder per toeval, op dit forum terecht te komen; heb ik gemerkt dat dit absoluut niet zo is. Eigenlijk zou zoiets absoluut niet mogen (dan bedoel ik dat men foutieve informatie geeft), maar dit wil ik temidden laten.
Om mijn domeinnaam te behouden, heb ik beslist terug over te schakelen naar "Internet Maxi". Maar dit is blijkbaar een hele moeilijke bevalling: ik bel om de 2 dagen, en telkens beloofd men mij hetzelfde: "het is een technisch probleem, we sturen het door naar de technische dienst en bellen u vandaag of ten laatste morgen terug"...echter dit gebeurd dus nooit. Ik ben tot nu toe een héél tevreden klant van Belgacom, maar dit stoort mij mateloos.
Heeft er iemand dezelfde ervaring en....Eva kunt u mij helpen, want ik wil dit zo snel mogelijk in orde, want ik zit er meer en meer over te piekeren...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.