Skip to main content
Zo'n 2 weken geleden had ik mijn abonnement "Internet Maxi" naar "Internet Comfort" verplaatst. Men had mij immers 2X bevestigd dat ik mijn gratis domeinnaam zeker niet zou verliezen.



Na, eerder per toeval, op dit forum terecht te komen; heb ik gemerkt dat dit absoluut niet zo is. Eigenlijk zou zoiets absoluut niet mogen (dan bedoel ik dat men foutieve informatie geeft), maar dit wil ik temidden laten.



Om mijn domeinnaam te behouden, heb ik beslist terug over te schakelen naar "Internet Maxi". Maar dit is blijkbaar een hele moeilijke bevalling: ik bel om de 2 dagen, en telkens beloofd men mij hetzelfde: "het is een technisch probleem, we sturen het door naar de technische dienst en bellen u vandaag of ten laatste morgen terug"...echter dit gebeurd dus nooit. Ik ben tot nu toe een héél tevreden klant van Belgacom, maar dit stoort mij mateloos.



Heeft er iemand dezelfde ervaring en....Eva kunt u mij helpen, want ik wil dit zo snel mogelijk in orde, want ik zit er meer en meer over te piekeren...

de interne communicatie mbt de nieuwe internetabonnementen verloopt niet echt goed precies, er wordt/werd vaak veel foute info verschaft



het zou ook al helpen moesten alle specificaties op de website geplaatst worde, zodanig dat je als klant ergens op terug kan vallen



maar wat domeinnaam betreft staat er wel iets op de site, zie:



http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/catalogue-topic/t_website_dns_free.page?



mvg


Ik heb inderdaad identiek dezelfde ervaring want op 19 april ehb ik ook ten rade gegaan bij de helpdesk van bgc .

Daar heb ik gevraagd of ze heel zeker konden bevestigen dat ik als ik voor het Pack comfort kies of ik dan :




  1. meer dan één mailbox zou behouden en het antwoord was ja twee mailboxen zijn in comfort inbegrepen.
  2. of ik mijn gratis domein zou behouden en weer werd bevestigd dat ik dit zou behouden.
  3. of ik met mijn G3 usb stick free weekend dan kon verder werken en het antwoord was dat de sim-kaart zou aangepast worden aan het nieuwe pack en dat ik een gratis 2de gratis sim zou opgestuurd worden.

Dan heb ik nog eens heel duidelijk gevraagd of ze daar 100% zeker van was en er werd mij nogmaals zeer duidelijk bevestigd dat ik zeker niet moest ongerust zij en omddat ik zei dat ik toch groet twijfels had wer ik in wachtstand gezet om er een specialist bij te roepen en deze heeft weer bevestig dat het volledig klopte.



Ondertussen heb ik al van Eva van belgacom moet horen dat er maar 1 mailbox inbegrepen is.



Omtyrent de domainnaam stel ik op dit forum vast dat insiders beweren dat de domainnaam ook al niet gratis .



Van de simkaart die me zou opgestuurd worden heb ik ook nog niks ontvangen en mijn pack is ook nog niet aangepast geweest (nog altijd het oude pack Internet favorite met bgc TV en Tellefoon)



Dus je bent zeker niet alleen,





Elsa


Xenne, daar staat:



Gratis domeinnaam

Internet Favorite- en Internet Intense-klanten hebben recht op een gratis domeinnaam .net

voor de hele duur van hun abonnement.

Maar daar mag dan ook al bij gezet worden ook voor Maxi- abonnenmenten dan zou het pas 100% duidelijk zijn dat het zeker niet voor de nieuwe Overal packs met Internet Comfort.





groetjes,



Elsa


wat betreft mailboxen en domeinnaam is er ondertussen wel duidelijkheid lijkt me



maar wat betreft uw puntje 3, je moet in ieder geval de keuze maken tussen free weekend OF het internet overal voordeel. beide zijn niet te combineren. of je free weekend kan meenemen naar een nieuw pack... tsja, ik zou het niet weten... maar free weekend behouden en dan nog een andere sim erbij lijkt me iig uitgesloten



mvg


Esla, je moet eens naar beneden scrollen, daar staat dan :



Belgacom Internet Everywhere Maxi klanten hebben recht op een gratis domeinnaam .net voor de hele duur van hun abonnement. Wacht niet langer om uw e-mail en website te personaliseren.



mvg




Dank je allemaal voor de reacties...alleen ik ben helaas nog niet geholpen. Ik weet niet meer wat ik nog moet doen om dit in orde te brengen. Ik begin stilletjesaan te twijfelen over te schakelen. Niet ter harte, maar als Belgacom niet reageert...


Reageer