Omwisselen V3 naar V4?

  • 19 March 2011
  • 7 reacties
  • 811 Bekeken

Hallo,

ik vroeg me af ofdat je je oude digicorder (v3) gewoon kan omwisselen voor een v4. Deze zijn naar het schijnt energiezuiniger en dat is altijd mooi meegenomen. Ook is de harde schijf groter (2x?).

Of moet je wachten totdat het ding de geest geeft?

mvg

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik vrees dat 2e....tenzij je de nieuwe koopt (199€), want zelfs bij defect van een gehuurde decoder ben je niet zeker dat ze je al een V4 zullen meegeven zolang er nog stock van V3's is. Kijk onder item "Nieuwe TV software helpt oude decoder om zeep (SA V3)"
Dus nu krijgen wij de oude versie gratis mee (pack telefonie, internet en digitale tv) maar als je de laatste nieuwe versie wilt moet je er € 199 voor betalen. Ok wij doen het voordeel dat deze gratis is tegenover mensen die er eerder bijwaren (huur betalen) of al helemaal tegenover telenet (digicorder kopen) maar dit is toch een beetje flauw.
Badge
Mijn vriend kan zijn gaan omruilen maar vraag me niet hoe hij dat allemaal gedaan krijgt.Decoder is inieder geval niet stuk.
Reputatie 7
Badge +1
Tja, zal er wel weer van afhangen in welk BCG je gaat denk ik en welke voorraad ze daar hebben en welke persoon je aan de hand hebt...
Badge
ja denk dat ook want als ik hier in Merksem kom ben hier in een dikke 2 maanden voor vanalles al geweest en in de meeste gevallen kunnen ze je niet helpen.Zelfs die e-services is nog niet in orde.Want daar kunnen ze je ook niet mee helpen en met die code die ik op een origineel factuur heb gehad macheerd het ook al langs geen kanten.
Dus onder het motto "een nee hebt ge, een ja kunt ge krijgen" gewoon eens gaan horen.

Bedankt voor jullie input.
Badge
Ik denk gewoon dat je geluk moet hebben waar je gaat.Op sommige plaatsen zal dat lukken en elders niet.Zo ga ik volgende week die allerlaatse afstandsbediening kopen hier in Merksen maar ik weet nu al dat ze dit nu al niet hebben omdat ze je daar nooit kunnen helpen en dan kan je killometers verder rijden om een shop te vinden en als je zelf geen vervoer hebt is dit erg frustrerend.

Reageer