omruilen van V? naar V5

  • 8 April 2014
  • 2 reacties
  • 595 Bekeken


Een nieuwe klant krijgt automatisch het nieuwste materiaal betreffende tv maar hou zit het met de klanten die al jaren een ouder model hebben.


Denk dat iedere gebruiker bij Belgacom oud en nieuw wil gebruik maken van de nieuwe mogelijkheden dat de V5 geeft. De Cloud, app's, enz...





Simpele vraag nu als ik naar een Belgacom centrum ga kan ik dan omruilen naar v5 of word ik als oudere klant benadeeld betreffende de omruiling?


Iedereen is gelijk voor de wet denk ik, zowel nieuwe klanten of oudere klanten moeten dezelfde mogelijkheden hebben.


Met vriendelijke groet




2 reacties



Ik had normaal bij mijn levering een v4 moeten krijgen toch komen ze af met een v3 dan heb ik terug gebeld naar belgacom omdat de afspraak was dat een v4 voor mij bij mijn bestelling was. Komen ze die later leveren. Is het een v5. Wel huur te verstaan.



Als nieuwe klant krijg je inderdaad een V5 (of kan je gemakkelijk er één afdwingen) maar als trouwe klant moet je meer geluk hebben 😉 eigenlijk wachten tot hij defect is en dan proberen een V5 vast te krijgen, wat ook meer en meer lukt de laatste tijd.


Met de V4 zijn er geen grote problemen



En al de die die dan wel problemen hebben met hun V4 in combinatie met bb2/bb3 die moeten dan bij u of uw zus komen opnames bekijken dan ja



Reageer