Wanneer ik mijn punten wil omruilen dien ik mijn contactgegevens aan te passen (emailadres invullen). Dit is echter reeds ingevuld. Wanneer ik het dan nogmaals probeer in te vullen krijg ik de melding dat ik het later opnieuw dien te proberen vanwege technische storingen.
Dit reeds meer dan een week aan een stuk.
Wanneer ik de klantendienst te pakken probeer te krijgen via chat, dan sluiten ze deze gewoon af.
Ondertussen ben ik al wat punten mislopen....
Wat kan ik nog doen/best doen?
Bladzijde 1 / 1
Beste Shirley,kan je even via privébericht bij volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantennummer geven en het gewenste geschenk, dan kijken we na of de omruiling voor jou kunnen uitvoeren. Welke emailadres wens je te gebruiken? Groetjes Freya
ik heb hetzelfde probleem als ik mijn punten wil inruilen krijg ik ook Omwille van technische redenen is de catalogus momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.en dat is al meer dan een maand pfff kan gewoon niet kijken wat ik al kan kopen of inruilen
Ondertussen zijn we enkele maanden verder en is hier nog steeds geen oplossing voor terwijl men contact zou opnemen.
Super klantendienst!
Super klantendienst!
Dag Shirley, op je bestaande case, werd een IT ticket aangemaakt, deze staat nog in behandeling, onze excuses voor de duur hiervan, is alvast een programmatiefout! Groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.