Nummers terug activeren

  • 17 April 2017
  • 3 reacties
  • 330 Bekeken

Goede morgen,
Ik heb een business account bij proximus. Door vakantie ben ik vergeten mijn factuur te betalen. Gistern, op Pasen notabene werden mijn uitgaande oproepen afgesloten. Ik heb contact gnomen met de klantendienst en via een stemcomputer weerd mij verzekerd dat mijn nummers binnen het uur terug zouden geactiveerd. We zijn ondertussen bijna 24 uur verder en ik kan nog steeds niet bellen !
Toppunt is dat ik niemand kan bereiken bij proximus, omdat het vandaag terug een feestdag is, maar zij kunnen wel op een feestdag mijn nummer afsluiten ! Morgen eerste werk verandeer ik van provider !!!

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dit zijn natuurlijk lastige situaties voor u ik denk nu wel dat de kans iets groter is dat vandaag iemand u kan helpen. allee vroeger was dit toch het geval.
hier staat wat je moet doen als je afgesloten werd:
  • https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_remind/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/wat-gebeurt-er-als-u-niet-op-tijd-betaalt.html
Badge +4
Tja om iemand af te sluiten hoeft er niemand aanwezig te zijn bij proximus, dat zit automatisch in hun computer systeem.

Reageer