Nu al opzeggen of toch nog wachten?

  • 11 June 2011
  • 12 reacties
  • 1631 Bekeken

Moet ik mijn all foot abo nu al opzeggen, er is toch geen competitie voorlopig, of nog wachten en hopen op voordelige formules voor bestaande abo's?

Opzeggen spaart 2 x 19.95 €, blijven levert misschien niets op bij intekenen op een nieuwe formule. Of juist wel?

12 reacties

controleer uw contract. Meestal zit je voor een jaar vast, en moet je dus blijven verder betalen voor die extra maanden.
Als je al langer dan een jaar all foot hebt .. zeg het dan op zou ik zou zeggen . Dan kan je ook genieten van voordelen als 'nieuwe' klant als je op hun nieuw aanbod wil ingaan
Ik zou nog wat wachten ... Belgacom klanten mogen eind deze maand een brief in de bus verwachten waar een 'voorstel' tot vernieuwd aanbod (wat dat ook allemaal mag wezen) instaat. Nog wat geduld dus ... is een deugd. Want héél die hysterie en bombastische uitspraken van klanten die hier op het forum te lezen staat ...
als je opzegt en daarna terug aanvraagt spaar je toch een mooie 40€ uit :)
Ik heb net eens aangelogd op e-services en kan daar niet meer terugvinden dat ik Allfoot heb. Dit is precies al automatisch door Belgacom verwijderd.

Ik wacht hun nieuw aanbod af, ik heb toch al betaald voor deze maand.
hier is de voetbal optie ook niet meer beschikbaar :o
Belgacom gaat zich toch niet zomaar laten doen en de geslagen hond uithangen ... dat zou commerciëel een slechte keuze zijn. Ik verwacht wel dat ze met een mooi aanbod op de proppe komen.

Een zinnetje dat ik op de telenet website vaak zie staan is "Bij een mogelijke prijswijziging communiceren we ruimschoots op voorhand.
In dat geval kan je altijd kiezen om PRIME kosteloos op te zeggen." - Een prijsverhoging bij Telenet is wss onvermijdbaar ?
Je kan je abo met onmiddellijke ingang en zonder extra kosten opzeggen.
lijkt me logisch dat de vroeger bestaande voetbal abo's komen te vervallen, het is nu afwachten op de nieuwe formule(s)

mvg
De voetbaloptie op e-services is inderdaad verdwenen. 't Zal dan toch ook niet meer worden meegeteld zeker bij facturatie!

We wachten de komende voorstellen maar af.
Reputatie 7
Badge +1
Ze spreken nu bij Telenet al van dit aaobod




  • 7 sportkanalen
  • Gratis sport op aanvraag
  • Vanaf eind juli het beste Belgische voetbal
de eerste 5 maanden 10€, dan 14.95€ ?

Geen gratis voetbalmatch voorzien totnogtoe, dus alles in het Primepakket. Ook geen optie "my club" want ze kunnen niet écht garanderen dat ze alle matchen

van één ploeg zullen uitzenden...
de prijs voor Prime Sport blijft dus wat het nu is, maar ze krijgen er vanaf eind juli de drie belgische topmatchen bij. Telenet heeft natuurlijk nog steeds het meeste tv klanten, en blijkbaar hoopt men dat er vele nu gaan inschrijven op Prime

mvg
Reputatie 6
Badge +3
Belgacom en telenet hadden beter samengespannen tegen de voetbalbond en gewoon een kartel gevormd. Konden ze voetbal voor 10mio binnenhalen !!

Daarna gewoon de ploegen die spelen een pay per view inkomst geven bijv. 1 euro voor elke ploeg die speelt 100.000x Standaard <> club Brugge , dan krijgt Standaard 100.000 euro en club ook 100.000 euro.

Simpel niet? (misschien wel een beetje simplistisch voorgesteld)

Reageer