nPVR problemen met de tijd

  • 31 July 2011
  • 5 reacties
  • 1069 Bekeken

Ik neem regelmatig op via nPVR.

De ingestelde opname duiden de juiste opnametijd aan - bv. 22.00 - 23.30 = 90 min

Wanneer ik dan de opnames wil bekijken als er mij nog bv. 22 resten gebeurt het soms dat er maar bv. 34 min zijn opgenomen.

Dat gebeurt willekeurig terwijl andere geen probleem zijn.

Zijn er nog met dit probleem, en wat kan ik er aan doen?

W.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Bedoel je nog 22 dagen resterend ? Maar dat er van 90 min maar 34 bschikbaar zouden zijn, lijkt me niet normaal. Dat kan je zelfs met een herstart van de decoder niet oplossen denk ik. Die zijn interne klok loopt nl. achter na een tijd. Maar dan gaat maar over enkele minuten. Minstens wekelijks een herstart doen is daarom ook aangewezen.
Dat met de klok is wel in orde hoor.

Deze check ik met regelmzzt.

Het is het feit dat sommige npvr-opnames plots maar enkele minuten lang meer zijn.

Niet allemaal maar willekeurig.

Zelfs met ee "restart" is het niet opgelost.

W.
Reputatie 7
Badge +1
Ja dat had ik al gedacht. Maar het is wel het eerste dat ik hiervan hoor op het forum. Er zijn wel serverproblemen geweest waarbij sommige opnames niet konden starten, maar eerst uren later, bij sommigen zelfs niet meer. Maar ik heb er nu al een hele tijd niet meer over gehoord. Bij mij lopen de netwerkopnames de laatste tijd probleemloos.
Ik had zaterdag het zelfde probleem. Een nPVR opname gestart met standaard marge (opname start 5 min. voor en eindigt 20 min. na het geplande uitzenduur) en er waren meer 30 min. opgenomen. Ik mis dus een groot gedeelte van de opname.
Beste Wolfpinguin,

Kan u mij in een privébericht uw abonnementsnummer of login sturen.
Via deze kan ik nagaan of er zich storingen bevinden.
Ook zou ik graag zo veel mogelijk informatie krijgen over uw binnenhuis aansluiting.
Is het draadloos? Met PLC's(3lampjes) of Ruckussen(4lampjes)?

Mvg,

Eva van Belgacom.

Reageer