nPVR

  • 25 February 2012
  • 10 reacties
  • 273 Bekeken

Sinds vorige week kan ik alleen maar opnemen voor 30 dagen.Is nooit zo geweest.Hoe kan ik dat veranderen?Ik heb op dit forum al gezocht,maar daar wordt geschreven dat ge dit kan veranderen via de groene en gele knop,maar werken niet niet.Misschien op een andere manier.

10 reacties

• Probeer eens een factory reset van de decoder zie op mijn blog voor de procedure => Factory Resetbgc Dec

Mvg
• Post ondertussen eens je profiel die je vind met te surfen naar je webinterface van je modem klik hier
en post eens de volgende waardes:
dowstream line rate
upstream line rate
downstream training Margin
Mvg
• Je hardeschijf staat toch niet vol met opnames hé ! ?
Mvg
Bedankt voor je reactie.Ik veronderstel dat mijn harde schijf niet vol is.Ik heb er maar 1 film opstaan en de series worden na het kijken direct verwijderd.Maar wanneer weet je eigenlijk dat je schijf vol is?

Ik zal straks proberen hem de resetten.Mij man is naar de koers aan het kijken en dan zal het niet goed komen denk ik.

>Wat je schrijft van de modem,moet ik zeggen dazt ik er eigenlijk niets van begrijp.Welk nut heeft dit?
• Dat is je inderdaad geraden van dit na de koers te doen
Wat betreft die waardes dat je via het surfen naar https:///posts/http:" rel="nofollow dus je modem kunt uitlezen zouden kunnen van belang zijn indien de factoryReset van de decoder geen aarde aan de dijk moest brengen, maar we zullen eerst het resultaat van de factoryreset afwachten.
Mvg

PS: 'k zal de procedure die op mijn blog staat hieronder ook maar zetten:













Factory Reset van BGC-decoder: (Knoppen op het frontpaneel van de decoder gebruiken)
voor een Belgacom V3-decoder
trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken
Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in <"ON/OFF"> + "MENU" + "OK" tot de boodschap "FACr"
op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los.
(lang genoeg blijven drukken tot je "FACr" ziet, kan even duren)
.PS: hebt wat geduld bij de V3 kan dit gemakkelijk 30 tot 45 minuten duren !
voor een Belgacom V4-decoder
trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken
(of gebruik de aan/uit schakelaar aan de achterkant v/d decoder i.pv. de stekker)
Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "MENU" + "BACK" + "OK" tot de boodschap "START DRa"
op het scherm van de decoder verschijnt
en laat dan 3 knoppen los.
(lang genoeg blijven drukken tot je "START DRa" ziet, kan even duren)





Ik zal morgen dat ding eens resetten.Maar waar vind ik die gegevens van de bbox?

Het lampje van REC;brand ook niet meer.
gewoon op de link hier klikken => http://192.168.1.1 en je browser gaat open en daar kan je op die pagina de waardes aflezen.
downstream line rate 16544 kbps

upstream " " 2056 "

downstream training 21,1 dB


ik zal u morgen laten weten of het gelukt is. Nogmaals bedankt.

groetjes
• met zo'n profiel 16/2 kan je naar een HD programma kijken en
tergelijkertijd een HD programma opnemen op je harde schijf (PVR)
dus dit is al in ieder geval in orde .
Mvg
Hallo Ricy

Het is opgelost.Gewoon door de stekker uit te trekken .Daarna was alles weer ok.

Bedankt voor de goede raad.

Groetjes

Reageer