Als je telefonisch Norton geaccepteerd hebt, hoe lang duurt het vooraleer ik dit terug vind in myProximus?
En als ik Norton bestel voor 5 toestellen, moet ik dan op ieder toestel apart naar myProximus gaan, of kan ik dat sturen vanaf 1 toestel om ze allemaal te beschermen?
And last but not least, wat moet je doen met bestaande al dan niet actieve antivirussoftware die reeds op het toestel staat? Geeft dit conflicten? Moet je die dan zelf verwijderen, of doet Norton dat voor jou?
Beste antwoord door sabineb
Hier kan je alle info omtrent het product zelf terugvinden
https://www.proximus.be/nl/id_cb_nmultisec/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/opties/internet-opties/norton-security.html
Norton is een software dat je dient te installeren op ieder device dat je beveiligd wil zien,
Bij de norton instal zal je een opmerking krijgen eerst alle oude software van beveiligingsprogramma's van je systeem te verwijderen vooraleer verder te gaan.
mvg sabine
Bekijk origineel
https://www.proximus.be/nl/id_cb_nmultisec/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/opties/internet-opties/norton-security.html
Norton is een software dat je dient te installeren op ieder device dat je beveiligd wil zien,
Bij de norton instal zal je een opmerking krijgen eerst alle oude software van beveiligingsprogramma's van je systeem te verwijderen vooraleer verder te gaan.
mvg sabine