Waar kan ik mijn update voor mijne Norton Internet Security downloaden?
Ik werk met windows 10 en heb momenteel het volgende probleem met mijn Norton Internet Security, nl. Sonar-beveiliging niet gerepareerd. Ik heb Norton reeds van de laptop afgehaald en opnieuw geïnstalleerd, niets helpt.
Graag uw feedback indien mogelijk.
Alvast bedankt.
Grtjs.
Bladzijde 1 / 1
Mogelijk zijn er nog restjes van het programma, daarom wordt normaal aangeraden om norton removal tool te draaien om een beschadigde installatie volledig eraf te krijgen en alles opgeruimd te hebben.
Of op een alternatieve manier met Revo uninstaller (free) eens proberen.
Of op een alternatieve manier met Revo uninstaller (free) eens proberen.
Hey Matisse,
Ik zou het norton removal tool gebruiken, omdat ik in het verleden ook problemen gehad heb en ook eerst met Rvo uninstaller geprobeerd had, maar het probleem was enkel opgelost nadat ik het norton removal tool heb laten lopen en dan norton opnieuw geinstalleerd had.
Ik zou het norton removal tool gebruiken, omdat ik in het verleden ook problemen gehad heb en ook eerst met Rvo uninstaller geprobeerd had, maar het probleem was enkel opgelost nadat ik het norton removal tool heb laten lopen en dan norton opnieuw geinstalleerd had.
Matisse,
Voor je Norton raad ik je aan om het contact formulier in te vullen op onze site
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
Kies "Ik ben een klant en ken mijn telefoonnummer". Voer je telefoonnummer in en druk op OK
Dan kies je "Ik heb een technische vraag"
Vervolgens "Hoe gebruik ik mijn product". Selecteer dan "Norton".
Vul de velden in en je zal snel feedback ontvangen.
Mvg,
AndyM
Voor je Norton raad ik je aan om het contact formulier in te vullen op onze site
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
Kies "Ik ben een klant en ken mijn telefoonnummer". Voer je telefoonnummer in en druk op OK
Dan kies je "Ik heb een technische vraag"
Vervolgens "Hoe gebruik ik mijn product". Selecteer dan "Norton".
Vul de velden in en je zal snel feedback ontvangen.
Mvg,
AndyM
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.