Norton download manager 2011 WERKT NIET MEER

  • 4 September 2011
  • 42 reacties
  • 4368 Bekeken

Badge
Dag ieder,

Ik heb in het tv pakket Belgacom pc security 2011.

Nu moet ik alles op mijn pc herinstalleren en dus ook Norton.

Hierbij vraag ik jullie hulp nl.het is me na veel pogingen nog steeds onmogelijk dit te doen omdat Norton download manager 2011 NIET meer werkt en me naar de systeembeheerder stuurt.

Hoe kan ik van Belgacom pc security 2011 DOWNLOADEN of wie weet de oplossing.


GTJES


PATOE

;

42 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Via de E-services in internet beheren daar opties aanklikken en dan zie je de downloadlink en paswoord voor Norton PC securety 2011


mvg,
Badge
Wanneer ik naar E-services - mijn verbindingen- internet- opties staat er niets en daar zou een link moeten staan,maar er staat niets.


Raar !


gtjs


patoe
Reputatie 7
Badge +3
Je moet geduld hebben want deze pagina laad enorm traag in sinds gisteren

Probeer eens via deze direkte link

https://admit.belgacom.be/eshop/private/nl/jsp/dynamic/unstructuredTextFull.jsp?dcrName=pc_security

je zal wel zien dat je moet inloggen maar het werkt net gecontroleerd


mvg,

Patrick
Badge
Door lang te wachten heb ik Norton download manager kunnen downloaden.

Plezier was maar van korte duur-hij geraakt niet verder dan initaliseren





Spijtig


gtjes

patoe
Reputatie 7
Badge +3
Je moet eerst alles verwijderen van Norton

dat doe je via de tool via deze link , tool downloaden en uitvoeren als administrator

https://www-secure.symantec.com/norton-support/1.6/jsp/help-solutions.jsp?pvid=f-nis-cur&version=current&product=Norton+Internet+Security&lg=dutch&ct=netherlands&ispid=&partner=&docid=kb20100917174325EN_EndUserProfile_nl_nl


of ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/removal_tools/Norton_Removal_Tool.exe



nadien de Norton Manager op nieuw uit voeren als administrator

mvg,

Patrick
Badge
Helaas!

Failed to detect any suported Norton product...


gtjes

patoe
Reputatie 7
Badge +3
Oke daar ligt het niet aan

nu opnieuw

Norton download manager als administrator uitvoeren

Bij het initaliseren word er wel wat gedownload op de achtergrond en dit kan even duren.

mvg,

patrick
Beste patoe,


Indien je er niet uitgeraakt, kan je beroep doen op onze technische dienst PC Security (te bereiken via het http://support.nl.belgacom.be/app/ask/p/598" target="_blank - rubriek "Belgacom PC Security").


Met vriendelijke groeten,

Eva.
Heb net hetzelfde probleem na een migratie van Windows XP naar Windows 7.
Badge
Dag Eva,

Bedankt voor uw tussenkomst.

Gisterenavond nog wat gezocht en van morgen Vista opnieuw geinstalleerd,maar norton download manager zonder resultaat.

Dan maar maar 080022700 gebeld,met het resultaat dat norton download manager bij bij gestoord is (? )

Hij heeft contact genomen met Symantec en dat zou een dezer dagen moeten in orde zijn . Regelmatig eens proberen is de boodschap.

Kan Belgacom me geen directe link opsturen met een total nieuw BELGACOM PC SECURITY 2011 en een nieuwe activatiesleutel ?????

Dan maar avast geinstalleerd.

GTJES


patoe
Reputatie 7
Badge +3
Beste ,patoe


hier de rechtstreekse link voor de download. gewoon op klikken of anders hier lager op Download Starten klikken

activatie sleutel is niet nodig tijdens de instalatie controleert deze dit automatisch met Belgacom om te zien of je een sleutel hebt.


https://webdl.symantec.com/?SASSERVER=xsas.symantec.com&TRANSID=%2f629236610%2fAnY%2bkg16FR5V0WQK867I22MQY0SEBH6BCG%2f6%2f%2fgto5D8P%3foverrideParameters%3d%2f%26%7e%2f%26%7e%2f%26%7e%2f%26%7e%2f%26%7e%2f%26%7e%2f%26%7e%2f%26%7e%2f%26%7e%2f%26%7e%26LNG%3dDUT&LNG=DUT&USEDM=1&BINARYTYPE=11

Succes en laat even weten of het gelukt is

mvg,

Patrick


Norton Download Manager Dank u dat u voor Symantec hebt gekozen.

https://javascript:print();











Uw product Norton Internet Security Online

DOWNLOAD STARTEN





































1 Stap één
Klik op Download starten. De Norton Download Manager zal het downloaden automatisch starten. Wanneer dit niet gebeurt: klik hier.
2 Stap twee
Klik op Uitvoeren als u wordt gevraagd wat u met het bestand wilt doen.
Uw Norton-product wordt automatisch gedownload en geïnstalleerd door Norton Download Manager.



Badge
Sorry,maar dit heb ik al verscheidene malen gedaan en altijd hetzelfde resultat:

ik kan hem downloaden maar na het aanklikken is er heel traag soms wat geel in beweging in de rechthoek en na een 30 sec komt er een rood bericht : automatische installatie kan niet worden voortgezet ....

Ik wacht nu op BELGACOM - zie hoger


gtjes


patoe
Inderdaad Patrick en Patoe, ik zit in exact hetzelfde schuitje ... Is het niet mogelijk dat dit programma iets zoekt op de PC dat het niet meer kan terugvinden, bijvoorbeeld een bevestiging van iets vanuit Belgacom PC Security of zo ?


JVDW
Reputatie 7
Badge +3
Allen ,

Ik heb het net nog eens geprobeerd en bij mij lukt het wel , ik heb Windows 7 .

Download nog eens de applicatie en slaag het op op je bureaublad en klik met rechter muisknop erop en kies uitvoeren als administrator

Ik heb gezien dat Eva gewag maakte van een storing maar ik denk dat deze is opgelost gezien het bij mij perfect funtioneert.

zie afbeelding als bewijs




mvg,

Patrick
Badge
Symantec of BELGACOM hebben tot nu toe nog niets gedaan dat het terug werkt.

Ondertussen zoek ik verder,zo ben ik , en heb ik proefondervindellijk Norton internet Security 2011trial geinstaleerd en dat lukt wel.

Misschien een tip voor degenen die er meer over weten.

Zou dat kunnen dat de download manager Install Belgacom NIS2011 niet vindt. Vroeger had ik dit wel.

Morgen weer contact opnemen met Belgacom.


GTJES


PATOE
Patoe,
Inderdaad. Ik heb ondertussen bij mijn upgrade naar Windows 7 het pakket Microst Security Essentials geïnstalleerd gekregen, maar ik heb toch meer vertrouwen in een volwaardig pakket als Norton dat ik al jaren gebruik. De overstap naar Windows 7 is niet zo evident en als je niet alles, maar dan ook alles copieert, dan heb je nadien problemen. En dat is blijkbaar het probleem. Het voorstel van Patrick dat hierboven is uitgelegd, met die installatie als administrator heb ik ook nog eens geprobeerd. Altijd met hetzelfde resultaat. Noppes en neem contact et uw serviceprovider ...

JVDW
Badge
Ik heb nu bijna teneinde raad ,een e-mail naar BELGACOM GESTUURD en dit op aanraden van Eva.

Eva :


Indien je er niet uitgeraakt, kan je beroep doen op onze technische dienst PC Security (te bereiken via het http://support.nl.belgacom.be/app/ask/p/598" rel="nofollow" target="_blank - rubriek "Belgacom PC

Security").

Heb ik ook gedaan.Mij telefonische gesprekken haalden niets uit.Belgacom zegt dat het voor Symantec is en Symantic zegt dat het voor Belgacom is.Ondertussen een tevredingsgeids enquete en heb natuurlijk gemeld dat ik niet tevreden was en kreeg dan iemand aan telefoon en zei dat ik terug naat het hulpnummer en dan 2 en in de 2 de 3.

Heb ik niet gedaan ,ik was het beu. Lang wachten en steeds van A naar B.

Hopelijk krijg ik nu een oplossing met mijn e-mail


PATOE

Patoe,
Zo'n webformulier heb ik ook reeds ingevuld maar momenteel nog geen antwoord of oplossing ontvangen.
JVDW
Badge
Aan Eva,

Kan u een handje toesteken om mijn geinfecteerde Belgacom PC Security 2011 terug te activeren.

fa839825

Dank op voorhand.

Beste groeten.


PATOE
Ik heb hetzelfde probleem.

Na herinstallatie van mijn PC kan ik NORTON niet meer installeren.

NORTON downloadmanager komt steeds met de fout: " Automatische installatie kan niet worden verdergezet "

Ik heb dit via email gemeld, en wacht intussen ook nog op een antwoord.



Reputatie 7
Badge +3
Allen,

Ik heb het nogmaals getest en bij mij werkt het wel

doe de volgende stappen

1)download het bijgevoegde bestand om alle eerdere instalties en pogingen volledig te verwijderen dit kan een tijd duren en best je computer tijdens deze removal van Norton niet gebruiken


2)Vervolgens de PC opnieuw opstarten , dan op startknop links onderaan drukken in het vak zoeke typ je %temp% zodra je de map tezien krijgt deze openen verwijder alle bestanden in de map

3) nu naar de download link hieronder

http://xsas.symantec.com/93639010/DnfFj70W2KZTZ0010BHayM//+/AaZG003N%2F%26~%2F%26~%2F%26~%2F%26~%2F%26~%2F%26~%2F%26~%2F%26~%2F%26~%2F%26~/Norton_Download_Manager.exe?LNG=DUT&latest=false

dit is de rechtstreekse link naar de download manager

Eens deze is gedownload , start de instalatie automatisch

4) Eens Norton 2011 is geinstalleerd vraagt die om te activeren dit doen en je sleutel word automatisch ingevoerd.


Succes

Patrick




2)Vervolgens de PC opnieuw opstarten , dan op startknop links onderaan drukken in het vak zoeke typ je %temp% zodra je de map tezien krijgt deze openen verwijder alle bestanden in de map

Ter info: je zal niet alles kunnen verwijderen uit deze map maar dat moet je je niet aantrekken.
Reputatie 7
Badge +3
Bedankt Riciy

voor de update was dit vergeten te melden


mvg,

Patrick

We zijn er om elkaar te helpen hé.

mvg.
Ik ben er nog niet uit.

Ik ben gestart met een volledig opnieuw geïnstalleerde Windows7 PC (na een crash)

Voor alle zekerheid de norton removal tool uitgvoerd en de temp directory opgekuist.

En toch loopt de downloadmanager foutief af, Norton verwijst mij door naar mijn service provider

Ondertussen de trial versie rechtstreeks gedownload, deze werd zonder problemen geïnstalleerd


mvg,

Jan

Reageer