Skip to main content
Ik nam norton op laptop dus verwacht dan die 5€ op pack factuur te zien !



Heb nu gezien dat deze in mijn smartphone factuur aangerekent word en daar ga ik niet mee akkoord !!!



Graag die 5€ van factuur gsm weghalen en via pack aanrekenen aub !
Kreeg 5licenties dus ja heb dan 2 gsm en een tab ermee beveiligt maar is niet mijn bedoeling om via factuur gsm die NIET in pack zit te betalen !

Of is jullie bedoeling om me tweemaal 5€ norton te laten betalen !



Was een maand gratis daarmee ik nu pas

Merkte dat in m mobilus gsm de norton word aangerekent

Maar ik lees ook op de pack factuur dat de norton zit dus ik denk in de factuur die nu te betalen ga krijgen de norton 5€ ook aangerekent word



Tja 10€ norton bestaat niet eens dus ga ik daar niet mee akkoord om te betalen



Norton op deze gsm is ook niet eens zo nodig

Norton dient vooral voor het internet op de laptop
Factuur betwisten knop is niet meer te vinden

Zo ook enkel nog optie klantendienst bellen of

Naar boetiek gaan !

Email contact bestaat precies niet meer

Wou via forum een privé bericht zenden maar ben niet zo bekend op forum en vind niet hoe dit te doen
online mail eventueel langs deze weg:





Om de optie "Mail Ons" te vinden op de pagina http://proximus.be/contact

zie een voorbeeld met screenshots, door deze link te volgen:

"Mail Ons"

Onder deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.

zoals een privébericht sturen hier en ook op twitter en facebook


Heb zelf moeten vinden dat Proximus me tweemaal norton aanrekende ! Heb een fact voor mijn pack en nog een fact voor ene gsm abb en op beide werd ik norton 5€ aangerekent ! Vervelend is dat zovaak gevraagd naar reden mijn abb verhoogd was en niet bekwaam de reden te vinden !Uiteindelijk vond ik zelf de 2x norton maandelijkse aanrekeniingen !

Reageer