Ik heb mijn PC verhuisd naar adres 02 maar bleef die licentie via het Proximus internetabonnement 01 verder gebruiken. Zonder probleem.
Nu heb ik ook vijf Norton 360 Online-licenties via het Proximus internetabonnement 02.
Ik heb dus via MyProximus een nieuwe Activatiecode/Productsleutel ontvangen. Maar hoe verwijder ik die oude en vervang hem door die nieuwe ?
De support-pagina brengt geen raad:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_key/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/hoe-en-wanneer-uw-norton-productsleutel-gebruiken.html
Daar staat:"U moet de productsleutel slechts éénmalig invoeren. Bij het volgende gebruik is dit niet meer nodig.". Maar dat is nu net wat ik wil: een nieuwe productsleutel invoeren bij een reeds geïnstalleerd product.
Hoe moet dat dan ?
Groeten,
Marnik
Beste antwoord door RobrechtB
Bekijk origineel