Skip to main content
Mijn PC stond op adres 01 en heeft één van de vijf Norton 360 Online-licenties via het Proximus internetabonnement op adres 01.

Ik heb mijn PC verhuisd naar adres 02 maar bleef die licentie via het Proximus internetabonnement 01 verder gebruiken. Zonder probleem.

Nu heb ik ook vijf Norton 360 Online-licenties via het Proximus internetabonnement 02.



Ik heb dus via MyProximus een nieuwe Activatiecode/Productsleutel ontvangen. Maar hoe verwijder ik die oude en vervang hem door die nieuwe ?



De support-pagina brengt geen raad:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_key/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/hoe-en-wanneer-uw-norton-productsleutel-gebruiken.html

Daar staat:"U moet de productsleutel slechts éénmalig invoeren. Bij het volgende gebruik is dit niet meer nodig.". Maar dat is nu net wat ik wil: een nieuwe productsleutel invoeren bij een reeds geïnstalleerd product.



Hoe moet dat dan ?



Groeten,

Marnik
kan je hier mss iets vinden dat je eventueel kan verder helpen

> Norton Install

https://www.belgacom.be/login/nl/?ru=https%3A%2F%2Fadmit.belgacom.be%2Feservices%2Fwps%2Fmyportal%2FmyProducts%2FmyInternetSecurity%3Fcategory%3DHOME_MONITORING%26subcategory%3DSECURITY&pv=fls

>

Norton FAQ's : https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_norton/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security.html
Op de website van Norton kan je de toestellen beheren en licenties wegnemen.

Dat heb je ook nodig als je een oude pc vervangt door een nieuwe pc.
Dag Martin, deze pagina's had ik al helemaal uitgeplozen. Maar vind daar geen oplossing.

Hey Frank, geldt dat ook voor abo's via Proximus (dus niet rechtstreeks bij Norton) en zo ja, kan je hiervan een URL-linkje posten ? Dank alvast 🙂
U kunt uw Norton producten via onderstaande link beheren (door een account te creëren)

https://my.norton.com/



Opmerking:

Ik ben niet vertrouwd met Poximus Norton producten; ik koop ze rechtstreeks onder meer online

Voor zover mij bekend is Norton 360 reeds enige tijd geleden vervangen door Norton Security

Norton sleutels zijn in principe 1 jaar geldig en aan een toestel gekoppeld (= indien u Norton verwijderd op toestel 1 kan u het vervolgens gebruiken op toestel 2)

Tenzij ik verkeerd lees hebt u een internet abo op adres 1 met 5 sleutels en tevens een ander/bijkomend internet abo op adres 2 met eveneens 5 sleutels

Mocht dit effectief zo zijn kunt u 10 toestellen beveiligen en tenzij Proximus het tegendeel zou stellen hoeft u zich geen zorgen te maken m.b.t. de invoering van een nieuwe productsleutel voor uw PC 1

Indien u uw Norton beveiliging opstart ziet u onderaan "abonnementstatus actief of de resterende geldigheidsduur (in dagen)

Ook indien u uw internetabo op adres 1 zou opgezegd hebben kan er in principe worden aangenomen - tenzij Proximus het tegendeel zou stellen - dat u uw "gebruikte oude" Norton productsleutels tijdelijk tot Norton vervaldatum (1 j) behoudt
op my.norton.com kan de versie verwijderen van een toestel bv en dan komt een sleutel vrij.

of je kan ze opnieuw installeren ook natuurlijk




Normaal gezien verander je pas een licentiesleutel wanneer de abonnementsperiode afgelopen is, of wanneer je een extra toestel wil registreren waarvoor je voordien nog geen licentie had (vorige licentie al opgebruikt voor het aantal maximaal beschermde toestellen ). Hier kan je de instructies vinden hoe dat je in Norton zelf de licentiesleutel kan aanpassen: https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/solutions/kb20080409073508EN_EndUserProfile_nl_nl wanneer jezelf nogmaals Norton download.
En je kan ook bij problemen altijd hen contacteren via een chat sessie, ik heb er in ieder geval heel goede ervaring mee, altijd zeer goed geholpen geweest.



TUI:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_install/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/norton-security-1-of-norton-security-5-installer.html
Dag Willema,

Wat je kan doen en zoals sommige aanraden is Norton verwijderen. Best via de Norton removal software.



https://support.norton.com/sp/en/us/home/current/solutions/v60392881_EndUserProfile_en_us



En deze dan opnieuw downloaden van de MyProximus waar je nieuwe Norton aan vast hangt via www.proximus.be/installationnorton

Reageer