Skip to main content

nokia lumia

• August 1, 2013
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

in april 2013 heb ik bij belgacom-proximus twee contracten afgesloten met telkens een gsm aan 1€ tot op heden heb ik nog niets ontvangen maar ze staan wel vermeld op mijn factuur Bizz 20 + gsm. ik heb al meerdere malen contact opgenomen met help en servicedesk zonder resultaat niemand kan daar helpen ook naar een belgacom verkooppunt geweest zonder resultaat weer!!! ook de dienst sales in brussel kan blijkbaar dit niet oplossen er is ook een aangetekende zending verstuurd naar belgacom zelf hier reageren ze niet op wat moet ik hier mee ik betaal er wel voor via mijn maandelijks abonnement.de contracten beeidigen kan ik ook niet want dan zit ik met de restwaarde wat geld betreft dat factureren ze wel maar de toestellen worden niet bezogd wat een zooitje ik heb blijkbaar een verkeerde beslissing genomen met over te stappen ben reeds 20 jaar klant geweest bij telenet nooit problemen gekent op dat gebied... kan iemand mij hier bij helpen wat ik moet doen of moet ik andere paden bewandelen zoals consumentenrecht en media
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

• August 1, 2013
Beste,

Is het mogelijk om mij via een privé bericht uw klantennummer en de betreffende oproepnummers te bezorgen?

Mvg Eva