Een zestal maand geleden op het vorige forum mijn probleem gemeld. http://forum.belgacom.net//view.php?bn=selfcareforumnl_belgacomtv&key=1275410954&first=60
Nu, probleem nog steeds niet opgelost. Wanneer ik dus naar discovery kijk verspringt het beeld van 16:9 naar letterbox. Afhankelijk van het programma om de paar minuten tot niet. Een 16:9 beeld krijgt dan zwarte balken aan de zijkant en wordt platgedrukt. En dat gedurende enkele seconden verschillende keren na elkaar om dan een paar minuten weer goed te zijn. Op vraag van Eva ,zie vorig forum,mijn gegevens doorgegeven via mail. Ik heb dan een antwoord gekregen dat alles doorgegeven was aan het tv team en dat ik op de hoogte werd gehouden. Ondertussen heb ik al een paar keer gemailt zonder antwoord te krijgen. Nu ik aan het einde van mijn jaarcontract bezig ben zou ik graag weten of ik hier nog een oplossing ga voor krijgen. Een eerlijk antwoord, u probleem is niet op te lossen , kan ook. Graag na al die tijd een een antwoord.
nog steeds problemen met discovery channel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.