Skip to main content

Nog steeds papieren factuur met e-service?

  • June 5, 2012
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Ik heb voor mezelf de e-service actief gemaakt vandaag, maar ik vroeg me af of ik de facturen dan nog steeds in papieren versie thuis zal aankrijgen? Het is allemaal een beetje verwarrend voor mij en niet allemaal even duidelijk.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • June 5, 2012
Beste Dorien,

Via de e-services kunt u kiezen voor een electronische factuur, dus geen papieren versie meer. Bovendien kunt u ook kiezen voor een maandelijkse factuur. Via onderstaande link vindt u alle info.

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/facturering/uw-kosten-controleren/verwittiging-bij-bereiken-van-de-limiet/a_id/14136/c/1284,1423,1464,1695?qgsa=bill%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20online

Met vriendelijke groeten,

Eva



  • Auteur
  • Apprentice
  • June 5, 2012
Geldt dit ook als je alleen maar Proximus klant bent en geen Belgacom klant?

Er moet namelijk een Belgacom klantennummer ingegeven worden, maar dat heb ik niet. Alleen een Proximusklantennummer en dit is blijkbaar niet hetzelfde.