Vraag

Nog geen Proximus klant

  • 1 December 2016
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Nog geen aangesloten klant van Proximus en al een hele reeks problemen! Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vrede leven!

eerste telefonisch contact 22-nov-2016. Klantendienst zou me dezelfde dag nog terugbellen, maar nemen terug contact op op 24 nov 2016 terwijl ze weten dat ze een overname van Telenet moeten regelen ( met dank aan een zekere S. van de klantendienst). Alle gegevens doorgegeven en de aankoop van de Smart TV 49 inch ( type kunnen ze niet doorgeven enkel een foto van de tv) geregeld want die zou half december pas geleverd worden op het adres;

Op 28 nov 2016 telefonisch contact met Proximus met de vraag om op 29-nov tijdens de kantooruren te bellen.

29-NOV-2016: ze vinden niks van een aanvraag terug en dan zien ze enkele problemen, maar meer info wordt er niet gegeven. klantendienst( Jonas) belooft dat het binnen 72 uur zou opgelost zijn ( nl. 3 dagen) met de nadruk om me vooral geen zorgen te maken.

Telefonisch contact op 30-NOV : er is een lange wachttijd omdat er veel aanvragen zijn. Dit gegeven heb ik regelmatig telefonisch moeten horen, door het succes van hun formule kan de wachttijd oplopen.

begrijpe wie begrijpe kan.

ik zou vandaag 30-NOV telefonisch gecontacteerd worden voor een afspraak, maar helaas niets vernomen

Allez alle hoop doet leven, maar we leven toch in 2016?

Is het dan zo moeilijk voor de klantendienst om de klanten in te lichten?

Wie heeft nog zulke ervaring gehad?

Zou de domiciliëring ook zo lang op zich laten wachten?

3 reacties

Hier hetzelfde overschakeling van telenet.
Ook op 22 nov aangevraagd
Zelfs 2 orders op hetzelfde adres.
1 order in orde de andere in wacht.
Bel je na de klantendienst schrappen ze het order dat in orde is en dat andere laten ze doorgaan .
Begrijpen wie begrijpen kan.
Elke dag moeten bellen naar klantendienst.
Daar sturen ze u van het kaske naar de muur.
Beloven om terug te bellen en als ge zelf ni terug belt gebeurd er niks.
Daarbij nog heel onvriendelijke dame aan de lijn gekregen .
Hoop dat ik me deze overstap niet beklaag.
Ondertussen na elke dag 3 keer te bellen en uren aan de telefoon gezeten te hebben eindelijk afspraak gekregen voor in december
Reputatie 7
Badge +3
Dag smeiltje,

Heb je al een klantnummer gekregen waardoor ik je dossier kan opvragen?

Of kun je mij klantnaam + adres in een privébericht bezorgen voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE
285174538
Dag smeiltje,

Heb je al een klantnummer gekregen waardoor ik je dossier kan opvragen?
Of kun je mij klantnaam + adres in een privébericht bezorgen voor nazicht?
Groetjes,
HeidiE

Reageer