nog geen maand en niets dan problemen

  • 30 August 2014
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

Beste,


Woensdag 27/08/2014 hebben er werken plaatsgevonden aan kast van Belgacom waar mijn verbinding staat op aangesloten. (sinds 05/08/2014) Sinds de dag had ik geen verbinding met het internet, noch, tv, nog telefonie..

Na het werk omstreeks 15u45 heb ik voor de 1e keer contact met jullie opgenomen, het probleem kon va de telefoon niet verholpen worden en dus moest er een technieker langskomen. Echter op woensdag konden ze niemand meer langs sturen tenzij ik bereid was een factuur van 135 euro te betalen daar ze iemand na de kantooruren zouden moeten langs sturen .. Totaal onaanvaardbaar, daar het sinds de installatie op 05/08 al nooit naar behoren heeft gefunctioneerd ... Om de 2 dagen viel de verbinding weg en tevens was het probleem dat zich nu voordeed door jullie zelf veroorzaakt.. Naar mijn begrijpen zouden jullie de fouten gemaakt door uzelf zsm moeten rechtzetten bij de klant en zeker niet zulk bedrag aanrekenen om dit probleem op een zsm manier te verhelpen. Echter werd ik pas 3 dagen daarna verder geholpen door een technieker (30/08), echter na het vertrek van de technieker bleek dat al de HD zenders verdwenen waren. Na opnieuw contact met jullie opgenomen te hebben bleek dat mijn profiel nog op een repear profiel stond. Hier werd gemeld dat dit probleem snel zou opgelost worden en ze me na 3 uur terug zouden contacteren. echter na 4u30 werd ik niet terug gecontacteerd en nam ik opnieuw contact met jullie op. Het probleem was nog steeds niet verholpen en jullie waren ook net bereid om hier vandaag nog wat aan te gaan doen. Ik zal maandag 01/09 terug gecontacteerd worden (echter dit werd me opnieuw beloofd) en dan zou er een nieuwe afspraak voor me gemaakt worden. Ondertussen gaan we weer x dagen verder zonder dat ik deftig / degelijk wordt verder geholpen en dat het probleem is opgelost. Ik ben nog geen maand klant en ondervind al deze problemen reeds op deze zeer korte tijd.

Dit is echter onaanvaardbaar en ik eis dat dit probleem zsm wordt verholpen en dat ik de nodige hulp krijg die ik als klant verdien.

Bij deze eis ik ook dat er in deze een toegift door jullie gedaan wordt naar mij toe.

Echter krijg ik geen waar voor mijn geld en krijg ik absoluut niet de service noch het product waar ik voor betaal.


Mvg

5 reacties

stuur best eens een privé bericht aan Eva doorsturen ⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'
Bel eens naar 0800 22 424 om het repair profiel om te zetten naar een 'standaard' profiel.


Opgelet, als blijkt dat er wel degelijk nog een probleem is op de lijn, zal je automatisch terugvallen op het repair profiel en is er alsnog een interventie van een technieker nodig.
daarvoor moet wel eerst de oorzaak van het probleem opgelost worden, trouwens als het niet aan de binnenhuisinstallatie ligt kan je dit nooit zelf oplossen en als het wel aan de binnenhuis installatie ligt kunnen er zelf kosten aangerekend worden, hangt een beetje af hoe de technieker in zijn verslag formuleert.!
ter info ; surf naar ► automatische lijntest
en ook dit hier ► je staat op een repair profiel

Reageer