Nog geen activatie internet na 1 maand

  • 11 December 2010
  • 3 reacties
  • 402 Bekeken

Beste,

Ik ben onlangs verhuist naar Brussel en heb dan besloten om een TV + Internet + GSM pack te nemen bij Belgacom. Dit was op 16 November om precies te zijn. Het gsm abonnement was in diezelfde week nog geactiveerd en het pakket met modem en Digibox kwam de volgende week.

Toen ik de modem installeerde merkte ik op dat het VDSL lampje bleef flikkeren en dat dit betekende dat mijn internet connectie nog niet geactiveerd is. Enkele dagen daarna ontvang ik een brief van Belgacom waarin staat dat de activatie niet zal lukken voor 6 December. Irritant is dit zeker, maar ik kan het wel begrijpen.

Na 6 December krijg ik nog altijd een flikkerend lichtje en niets meer. Meerdere telefoontjes naar de Belgacom helpdesk en enkele UREN wachten brengen ook geen oplossing. Men verteld me enkel dat de lijn inderdaad nog niet geactiveerd is en dat zij niets kunnen doen. Afwachten is het advies dat ik krijg zonder enige verklaring waarom de activatie niet lukt of tegen wanneer dit zal opgelost zijn.

Ik ben een geduldig mens, maar het is nu bijna een maand na mijn bestelling dat ik nog altijd geen internet of digitale televisie heb. Ik heb weinig tot geen informatie gekregen wat precies het probleem is en heb geen enkel idee hoelang dit zal duren. Internet is nogal essentieel en ik heb al enkele betalingen gemist doordat ik geen netbanking kan doen. Dit is dus zeker niet enkel een luxe probleem, maar heeft al negatieve effecten met zich meegebracht.

Kan ik hier wat meer info krijgen, want de helpdesk en in de winkel kan me niet helpen. Of kan ik beter gewoon veranderen van provider?

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Post eens je login of telefoonnummer zodat de BGC medewerkers hier actief het een en ander kunnen nakijken.
Ik heb helemaal nog geen Login of telefoonnummer (heb namelijk geen vaste lijn), maar ik heb wel een klantennummer: 613 829 360

Ironisch genoeg woon ik in dezelfde straat als de Belgacom toren in Brussel (Koning Albert II-laan). Men zou denken dat men hun buren wat beter zou behandelen :p
Beste Bert.P,

Na uw telefonisch contact met de klantendienst vandaag, is een onderzoek lopende op onze technische dienst.

Men brengt u zo snel mogelijk op de hoogte!


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer