nog altijd geen creditnota na meer dan drie maanden!!!

  • 17 July 2012
  • 7 reacties
  • 235 Bekeken

Wegens onze verhuis en overgang naar Telenet, wilden we onze abonnementen bij Belgacom opzegen vanaf 11/04/2012. Meer dan een maand op voorhand hebben we onze diensten opgezegd en hiervan hebben we ook een schriftelijke bevestiging van Belgacom ontvangen. We ontvingen ervoor echter nog een factuur voor de maanden maart en april die we ter goeder trouw volledig betaald hebben (waar ik nu al spijt van heb)Nu hebben we dus voor de periode 11/04/2012 tot en met 30/04/2012 betaald terwijl we geen klant meer waren in deze periode. Ik heb hiervoor inmiddels al vier keer de klantendienst van Belgacom gecontacteerd zonder enig resultaat... De laatste keer heb ik gevraagd om met de klachtendienst te kunnen spreken, maar dit was blijkbaar niet mogelijk. Ze gingen het wel registreren als klacht wat volgens mij niet gebeurd is, want ik wacht nog steeds op mijn geld... Om klanten binnen te halen zullen ze wel het onderste uit de kan halen, maar klanten die vertrokken zijn geven waar ze recht op hebben, is blijkbaar teveel gevraagd... Iemand nog een idee wat ik kan doen om het geld waar ik recht op heb terug te krijgen

Bedankt!

7 reacties

Reputatie 1
Badge
Als het echt niet lukt : er bestaat een ombudsdienst voor telecommunicatie. Je kan deze dienst hier bereiken : www.ombudsmantelecom.be .
op ricy's blog vind je ook deze info: file:///C:/Users/roderic/Desktop/index.html#ombudsmantelecom




Ombudsman Telecom: ©
Elke klant die niet tevreden is met zijn telecomoperator
kan de kosteloze tussenkomst van de ombudsdienst vragen.
Eerst moet u wel contact opnemen bij de klantendienst van de telecomoperatoren.

De ombudsdienst kan immers enkel optreden wanneer een klant geen bevredigende oplossing
heeft gekregen van de klantendienst van zijn telecomleverancier.

De ombudsdienst is bevoegd voor de hele telecomsector.

U kunt klacht indienen bij de Ombudsdienst voor de telecommunicatie:

• door de formulieren in te vullen die beschikbaar zijn op de website van de ombudsdienst;

• via e-mail naar klachten@ombudsmantelecom.be;

• per brief, ter attentie van de heer Luc Tuerlinckx,
Ombudsdienst voor de telecommunicatie, Bischoffsheimlaan 29-35 te 1000 Brussel;

• per fax, op het nummer 02 219 86 59;

• via indiening van de klacht in de kantoren van de ombudsdienst tijdens de openingsuren
(van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur).

Alleen schriftelijke klachten worden in aanmerking genomen.
Het is echter wel mogelijk om u telefonisch tot de ombudsdienst te wenden op het
nummer 02 223.09.09 om optimaal op de hoogte te worden gebracht van uw rechten

Het BIPT zelf behandeld geen klachten en zal je doorverwijzen naar de ombudsdienst!!!De link naar het Webformulier dat je kan invullen met je klacht
bij "Ombutsdienst voor Telecom" vind je hieronder:
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/klacht-voor-bemiddeling.html?IDC=52



Elsa



Elsa,

waarom verwijs jij naar uw (of zijn of haar) harde schijf als je linkt naar ricy zijn blog????

file:///C:/Users/roderic/Desktop/index.html#ombudsmantelecom

busted i think.......

mvg
Ik weet niet wat je bedoelt maar dit kopieer ik van zijn blog en van waar dit komt ineens weet ik niet wnat nu styaat dat daar indderdaad niet meer !!?

En wat wilt busted zeggen ?

je gebruikt zo'n moeilijke woorden ;-)

groetjes,

Elsa

dat je door de mand bent gevallen Elsa

of anders gezegd, ik heb je bij je pietje.... jawel

mvg
neen hoor dat denk ik niet want ik weet nu van waar het komt die fout.

ik heb dit gekopieerd uit zijn source code (van de zijn site op x10.mx/) die ik op mijn laptop staan heb en die ik gebruik omdat op ricy's blog zelf niet alle linken staan en moeilijk terug te vinden zijn maar daar staan ze allemaal onder elkaar en bij het kopieren van ombudsman had ik daar niet op gelet dat er iets verkeerd stond maar op de source kode die ik van zijn andere site (netai.net/) heb gekopieerd daar staat het wel goed en op zijn blog staat die link niet in de index.

dus busted daar heb je wat te vroeg conclusies getrokken

Was het maar waar dat ik zoveel technische kennis had als onze ricy en trouwens ik heb vroeger met hem op hogere technische school gezeten in Oostende.

Ik heb ook een PB gestuurd naar onze ricy dat hij dit zou willen aanpassen

Dus inspecteur xenne met 'x' 'e' 'n' 'n' 'e' speur maar rustig verder

groetjes, Elsa.

Beste Xenne en Elsa ,

Het is wel plezant om dit gesprek tussen jullie te volgen.

ik heb wel goed moeten lachen de 'Xenne' die dacht van Elsa bij haar pietje te pakken

Nu even ter zake, ik lees dat je de source code van mijn site op X10 gebruikt omdat zoals je zegt daar al de verwijzingen samen staan,

maar ik gebruik deze site meer als een soort kladblok om eerst het resultaat te zien vooraleer het op mijn skynetblog komt te staan

Dus best niet deze gebruiken want er zullen wel nog meer fouten in staan denk ik.

Ik heb er ook de tijd niet meer voor om al die sites bij te houden en moet ik mij beperken tot het wat aanpassen van mijn blog en daarom staan ook al die referenties

niet naar al mijn items op mijn blog.

Hierbij wil ik je bedanken Elsa om mij regelmatig te contacteren in verband met fouten en nieuws en waar is de tijd dat we nog samen in Oostende zaten, wat vliegt de tijd toch snel

gebruik hem wel !

Aan allen nog veel leesplezier op dit forum.

mvg.

Reageer