NoFields

  • 10 February 2015
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Gisteren nog maar eens een serie opname gemist. Nadien gezien dat er in het overzicht van programma's overal 'No information' stond. Ligt het dan hier aan? Indien dit zo is, dan lijkt een oplossing mij nochtans eenvoudig: bij het opstarten van het toestel even checken of de informatie er is, zo niet, waarschuwing op het scherm. Het opstarten duurt alleszins meer dan lang genoeg, dus ik veronderstel dat er ondertussen toch iets gebeurt....


Qua telefonie en internet ben ik best tevreden over Belgacom/Proximus. TV totaal niet.


Het doorbladeren van menu's is ongelooflijk traag, dikwijls geen respons, dikwijls gemiste opnames, opnames lijken eeuwig te blijven duren en kunnen noch gewist noch gestopt worden (een wekelijks reset lijkt dit probleem soms te verhelpen),....


TV Overal op IPad (2) is ook al zo een ramp.



1 reactie

jean als je een beetje rondkijkt op het forum zal je wel vlug vast stellen dat je zeker niet alleen bent en er klachten genoeg van deze aard en ook nog andere terug te vinden zijn.


Het enige positieve is dat je nu als je een decoder v3 hebt met deze problemen je die mag omruilen met een v5 , voor de v4 zou het nar het schijnt ook het geval zijn als je teveel problemen hebt dus één goed raad contact opnemen met de helpdek 0800 22 800 of via een privé bericht aan 'Onze medewerkers' ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


Proximus alleen kan dit oplossen en andere forumleden zullen je daar de oplossing niet kunnen voor geven of het is dan van de raad te geven in de zin van de ▬► ombudsman van telecom ◄▬ te raadplegen, maar ik zou het toch eerst op een andere manier proberen ;-)

Reageer