Skip to main content

NoFields

• August 13, 2012
  • 6 reacties
  • 63 Bekeken

NoFields
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Elsa
  • August 13, 2012
Kan je een beetje meer uitleg geven waar je NoFields ziet staan is dit in het Laatste Nieuws dat je dit gelezen hebt

groetjes, Elsa

Probleem niet vermeld in de belgacom handleiding!!

Bij opstarten MENU komt er een gele band in onderrand scherm

tekst (zwart) 1° de installatie is voltooid 2°druk op opstaande pijl en oke voor info

zwarte band bij overschakeling op alle zenders , 5cm breed - 8cm boven onderrand scherm over de hele breedte van het scherm

tekst en naam cijfer (kanaal)lopend programma (in band) blauw (uur begin en einde)

graag uw hulp in dit storend probleem

groetjes :Bernadette

Elsa
  • August 14, 2012
Die zwarte band bij overschakelen naar andere programma's is de info balk die vanzelf verdwijnt.

Je kan deze info balk ook uitzetten als je dit wilt.

groetjes, Elsa

Elsa
  • August 14, 2012
MENU_TOETS_AFSTANDSBEDIENING / Mijn account / INSTELLINGEN / BEELDINSRELLINGEN / <Informatieballk tonen na zappen>

Daar kan je dit in of uit zetten.

Elsa

Hallo Elsa , ik heb al een paar maal de bewerking gedaan die u me gaf , maar zonder enig resultaat! het blijft altijd hetzelfde ???

er staat een vinkje bij tonen na zappen en je kan bevestigen of annuleren, maar als we annuleren blijft alles hetzelfde ???

hoe kan dit .groetjes Bernadette

Elsa
  • August 14, 2012

er staat een vinkje bij tonen na zappen en je kan bevestigen of annuleren, maar als we annuleren blijft alles hetzelfde

je moet eerst OK klikken om "tonen na het zappen" te veranderen (dus eigenlijk om het vinkje weg te nemen)

dan naar rechts scrollen met pijltje rechts van de ok knop en bevestigen kiezen en op OK drukken.