nieuws opnemen?

  • 10 February 2011
  • 5 reacties
  • 1336 Bekeken

hoe kan ik op eenvoudige wijze het nieuws dagelijks opnemen?het nieuws wordt blijkbaar niet aanzien als een serie dus de optie alle episodes opnemen gaat niet.Dagelijhks handmatig programeren zie ik niet zitten.

Iemand een oplossing???

5 reacties

Het nieuws (van 13:00 uur dacht ik) kan je gratis herbekijken via BelgacomTV, zowel van één als vtm als ik me niet vergis. Ook op de website deredactie.be kan je het journaal van de voorbije dagen herbekijken.
Badge
"Het Nieuws" (VTM) en "Het Journaal" (Eén) (ook van 19:00 uur)kunt u altijd gratis herbekijken.
Badge
Dat is inderdaad zo, het nieuws kan je gratis herbekijken. Maar je moet wel wat geduld hebben.

Zo zaten wij eens (een hele tijd geleden) nog aan tafel en dachten "we kijken straks wel". Maar om half acht konden we toch nog niet naar het nieuws van 7u kijken.

Hoe lang je moet wachten voor het beschikbaar is weet ik niet meer; misschien weet iemand anders dat?
Badge
Het Journaal en Terzake op één,bekijk ik soms later op de avond,maar vanaf welk tijdstip het beschikbaar is weet ik nu ook niet.

Maar ja,om halfacht is het Journaal nog bezig,ik weet niet dat u dan al het Journaal kunt herbekijken.

Grtjs.
VRT-nieuws van 19u verschijnt rond 20u30 op on-demand. Uitleg van Belgacom: beschikbaar maken op on-demand duurt een tijdje en kan pas beginnen nadat de originele uitzending gedaan is.

Meestal zijn we nog aan het eten om 19u en dan nemen we het op. Echter, de opname instellen als serie zou ons ook zeker interesseren. Hallo, Eva?

Reageer