Nieuws op Proximus tv

  • 10 March 2015
  • 8 reacties
  • 214 Bekeken

Waarom wordt het geschreven nieuws op Proximus tv sinds 3maart niet meer aangepast?

8 reacties

Bedoel je daarmee op de site van proximus, anders eens de vraag stellen in een privé bericht aan de medewerkers
'Onze medewerkers' ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Hier nog wel.
Reputatie 7
Badge +3
Je bedoelt waarschijnlijk de functie nieuws die via de services dienst kon worden opgevraagd met de afstandsbediening?


Deze is een extra dienst aangeboden door derden en Proximus heeft deze dienst tijdelijk buiten gebruik gesteld.


Er waren al een tijd problemen met de updates van deze dienst .


Patrick
't zal waarschijnlijk ook niet veel succes gehad hebben, 't was al zo lang geleden dat ik het nog gebuikt had, zolang dat ik het zelf nog niet wis dat die buiten dienst gesteld werd !


Misschien gaat de aandacht van Proximus meer naar de vervanger van TT.


Edit:


om alle misverstanden te vermijden want er is al vroeger gebleken dat er hieromtrent misverstanden over bestonden:


Het gaat hier niet over de functie onder de rode knop , maar wel over

Menu / Sevices / Nieuws (die niet meer werkt)
Ja die telefoonboek is er toch ook weg.smiley
Eerlijk gezegd veel van die functies gebruik ik niet , alleen als er iemand meldt dat er iets niet werkt dan test ik dat eens voor hen , maar voor de rest ....


Hoe meer Proximus afschaft hoe minder problemen er zich kunnen voordoen duivel
Neerslag radars zoals bij telenet en satellietfoto's heb ik nu in mijn abonnement bij meteogroup.Maar ik bekijk die hier ook nooit.Want ik kijk dagelijks mijn voorspellingen voor de komende14 dagen na.Als je wil 3 weken,en die zijn meestal beter als die van tv.Want ik lieg nooit.knipoog

Reageer