nieuwe zenders

  • 28 August 2011
  • 5 reacties
  • 1321 Bekeken

Belgacom wordt eens wakker ???


Wat voor nieuwe zenders heb je het ofgelopen jaar gebracht ? Zenders waar niemand naar kijkt ! Het is triestig met jullie breng eens zenders met wat meerwaarde er zijn er genoeg .

5 reacties

Gisteren zat ik nog te denken als ik naar mijn entertainment boeket keek

ik kijk enkel SYFY en soms halmark maar halmark bestaat niet meer dus enkel nog Syfy maar ik heb nu juist 1jaar digitaal en Syfy en bijna alles zijn herhalingen,het is XENA , Stargate Universe, Ghost hunters gedoe en nog paar filmen die ook al heel vaak opkwamen

Hebben jullie ook soms gevoel van waarvoor betaal ik daar nog voor want tegenwoordig heb je week rond dat alles herhalingen zijn ;((
Reputatie 5
Badge +2
Inderdaad, het aantal nieuwe zenders is beperkt. De Franstalige Eva (op de Franstalige versie van dit forum) beweerde onlangs dat Belgacom dit voorjaar (=2011!) voluit had ingezet op nieuwe HD-zenders in het basisaanbod....buiten Plug RTL HD heb ik geen andere nieuwe HD-zender tegengekomen. Er is dus veel moeite gestoken in Plug RTL HD.

Voor de rest zijn KTO en 2M Monde niet direct mijn persoonlijke favoriete zenders. Maar alles is welkom. Nieuwe zenders zouden volgens Eva er komen als er de verhouding tussen aantal potentiele kijkers (schatting dus, geen realiteit) en de kosten goed is. Let wel dit werd gezegd toen men (ik ook) voor meer Duitse zenders (WDR, CNBC,...) vroegen. Deze filosofie valt helaas niet door te trekken naar de andere zenders. Blijkbaar zijn er dus meer kijkers voor 2M Monde en KTO dan meer gekendere en beter bekeken zender WDR en CNBC Europe (Europa's best bekeken beurszender). Klopt dus niet. In plaats van de abonnees van Belgacom TV in het zenderaanbod een keuze te geven tussen vele en diverse zenders (en dus een zeer goed zenderaanbod te hebben), wilt Belgacom liever de mensen de keuze te geven tussen de concurrenten en hen (heeft Eva ooit eens geschreven).

En ja, er zijn nieuwe zenders onderweg zoals Horse Lifestyle, 192 TV en FOXLife. Eindelijk eens goede meerwaarde zenders dus. Alleen wanneer is niet echt duidelijk. Ik vermoed begin oktober, als ik naar de vorige zendertoevoegingen bekijk. Of er meer zenders zijn is onduidelijk, laat ons hopen van wel. Of het moest zijn dat we weer een jaar moeten wachten tot er een nieuwe (meerwaarde) zender komt, (zo ergens na de Olympische Spelen van Londen ?).

Mvg
Badge
Hoe rapper hoe beter!

ja beste eva geef eens antwoord KTO ,Via plaza, M6 Boutique en BRF worden die veel bekeken voor mij zijn dit zeker geen zenders die een meerwaarde brengen
@carmen: klopt, die zenders herhalen alles constant. Ze zenden bv house nu al voor de 10de keer uit ofzo... (1 seizoen maar eh!)
Een hoop zenders eruit genomen, zonder enige communicatie, zonder enige vervanging.

heb enkele dagen geleden mn select "NL" (zoek de nl zenders) boeket opgezegd, en m'n movies & boeket zeg ik binnen enkele dagen ook op (toevallig gaat dit online niet).
Belgacom zet er enkel FR zenders bij, dan zal ik 25€ per maand minder betalen ook.

Reageer