Nieuwe zender Fox bij Telenet

  • 1 September 2015
  • 78 reacties
  • 1691 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

78 reacties

dat zal wss niet zo zijn dat je ze alle 2 kunt behouden.


Proximus en scarlet kan je ook niet op één aansluiting gooien zonder bij één het abbonement stop te zetten.
Weer een bericht van dat forum????Het kan wel zijn maar wil dit zeggen dat het dan minder waar is?Waar heb je de informatie gelezen toch niet op dat forum van master Magic want die halen soms informatie uit hun duim.Enkel master magic en zoro en enkele anderen kan ik nog maar vertrouwen.Die natte die op dat forum zit en ook hier klant is zuigt de helft uit zijn duim.Heeft master zelf gezegd.Dus al die berichten die hij op dat forum zet,neem dat met een korrell zout.Hij heeft mij van dat forum gekregen omdat master magic en de helft van dat forum een restant is van het teloor gegaan forum digital café.nate was daar ook present,dus moet je niet ver zoeken hoe het zit op dat forum met vriendjes politiek,ik ken ze allemaal,en hier zitten er ook die daar zitten niet met de zelfde naam maar ik weet al wie het zijn.
Als iemand intresse heeft om het >http://newsmonkey.be/article/55334" target="_blank<http://newsmonkey.be/article/55334" target="_blankte lezen
Als 't kind maar een naam heeft zeker !
lawrenrence ik heb je bericht ook niet ook ontkent,ik heb get ook gelezen op dat forum daarom dat ik zei toch niet van daar zeker want het zou me niet verwonderen.
Daarbij bij telenet zit ik voorlopig goed en een tweede is voorlopig nog niet aan de beurt.
Hey Ken ik heb ook niet geschreven dat je het bericht lntkent he 😛 lol.


Ik heb alleen maar een link gedeeld naar het artikel voor geïnteresseerde :-D




En dat is nog altijd koffiedik kijken of je twee operators kan houden,want vroeger heb ik ook een tijd telenet en belgacom gehad.Zelfs wisten ze daar niet of het ging.En dat verliep perfect.
Als je betaalt kan alles knipoog
Ja Elsa zo is dat en dan moet je ook een beetje handig zijn.knipoog
Reputatie 3
Ik heb ook op DVD windows 10 gezet, zoals door Elsa hier reeds beschreven werd, en op mijn windows 8.1 laptop geinstalleerd en is goed verlopen.
Reputatie 3
Hallo Elsa,


Ik heb dit ook voor, als je het handmatig invoert zoals dit ==> ;-)

Heb je het probleem niet natuurlijk.
Philippe,


Je post best je antwoorden in de desbetreffende threads, want ik vrees dat op deze manier de andere forumlezers niet goed meer zullen kunnen volgen.

Enfin je antwoorden tenslotte naar mij toe gericht en ik weet waarover je het hebt knipoog
Aan de medewerkers,


moet PX meer betalen aan de zenders om in HD te mogen uitzenden of speelt dit geen rol?
Dag Elsa,
Dat zal ik even navragen aan de bevoegde dienst.
Zodra ik een antwoord ontvang laat ik iets weten.
Mvg,
Jos
Dag Elsa,
Ik krijg als antwoord dat er geen informatie over de contractuele voorwaarden met de partners vrijgegeven wordt.
Mvg,
Jos
Ok, jij hebt uw best gedaan waarvoor dank.


groetjes, Elsa
@Lawrence ik beweer nergens dat ik die twee ooit heb gehad,enkel zeg ik je maar dat ik bv.Mobistar zou nemen als ik er twee zou kunnen nemen.Dus als je een beetje slim bent weet je best dat dit Telenet+Mobistar is omdat ik zei dat ik Telenet wil houden voor zijn films indien ik geen satelliet had.
In ieder geval hier krijg je dan toch nog meer uitleg dan bij telenet,of het moet bij het echte forum van telenet zijn;Ik zal daar morgen eens gaan zijn want ben daar ook lid.verschil is wel dat dit enkel voor klanten is en misschien goed om als er iets nieuws is door te spelen.Op dat andere forum dan zullen we maar zwijgen want daar heb ik weer wat voor brol gelezen vandaag.
In ieder geval hier is Fox nog niet op ge doken.Ben wel benieuwd of er nu nog een grotere uitbreiding gaat komen in die enorme tv-gids van play-more.Want ik heb beide gidsen even bekeken,en er is toch een zeer duidelijk verschil tussen die van play en die van play-more.Die van play-more bevat alles nog eens wat in play zit van films.Dus play bevat een enorm aantal minder films.Vandaar dat het ook zo goedkoop is 10€.
Nu zend FOX toch een reclame band uit met zijn de series die we kunnen verwachten.Het ziet er in ieder geval veel belovend uit.Ik weet niet of iedereen van telenet het nu al kan zien,en waar.Bij mij staat die op 107 het oude FOX LIVE.Dus als dit in je abonnement zat zal je het kunnen zien.Anders word het wachten tot Donderdag.
Je kan die reclame desnoods zien op het forum van Hans Christieans,.Op pagina vier.Tread nieuwe FOX geloof ik.Uitgebracht door gebruiker zorro 123.
Heb net gezien dat dz instelling van de tv-gids aan de gang is.Enkel voor donderdag was nog niets ingevuld,maar dit zal nog wel volgen.op kanaal 13 bij telenet in HD.
er zijn onderhandelingen bezig : http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2458833/2015/09/17/Vlaamse-FOX-brengt-Amerikaanse-reeksen-onmiddellijk-na-release.dhtml
De onderhandelingen met PX zijn al een tijd bezig en het antwoord is nog altijd dat er nog geen aanwijzingen zijn dat fox bij PX komt, we zien wel wat de toekomst brengt ;-)