Nieuwe zender Fox bij Telenet

  • 1 September 2015
  • 78 reacties
  • 1691 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

78 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Tja, zal wel zoiets zijn. Heb vroeger Fox Life wel eens gemaild met de vraag waarom ze niet op Proximus TV zaten. Kreeg dan als antwoord dat ze dat wel wilden, maar dat we als klant daarvoor zelf moesten aandringen bij Proximus TV. Kijk, als ze er echt op willen zal dat wel gebeuren. Als je dan een contract met Telenet sluit en volop verkondigd dat Telenet toch zo perfect bij je product past dan zal er wel van Fox zelf niet veel interesse zijn om ook beschikbaar op Proximus TV te zijn. Hetzelfde geld voor OUT TV, die beweren ook altijd dat ze graag op Proximus TV willen als je ze contacteerd. Ik weet het ook niet hoor. In ieder geval lopen ze op deze manier heel wat potentiele kijkers mis.
Maar hoeveel vragen ze dan aan Proximus, 't zal wel altijd om centen te doen zijn, heel de wereld draait om centen.
Reputatie 6
Badge +1
inderdaad Elsa, dat zal het wel zijn waarschijnlijk. Als Fox Belgie ongeveer hetzelfde gaat worden als Fox11 in Nederland, dan gaan we echt niets missen.
Reputatie 7
Badge +6
Bwah, ze hebben gekozen voor voetbal en dat zal toch ook wel een flinke duit gekost hebben. Ze verdelen zeker de buit: de ene de films/series, de ander het voetbal. Eens zien of Telenet het voetbal niet van Prox probeert af te snoepen.



Reputatie 7
Badge +1
Lawrenc, zal wel 'all foot' zijn zeker? anders zijn het allamaal kookprogramma's!duivel
Het (klassieke) antwoord van de medewerkers blijft nog altijd het zelfde:



Er zijn momenteel geen plannen om de zender Fox aan te bieden.

Wel gaan de volgende maanden enkele nieuwe zenders bijkomen.



en nog zo'n gekend klassiek antwoord:



Als de nieuwe zenders bekend zijn gaan de klanten hiervan ingelicht worden



Ik zou zo denken dan als er volgende maand nieuwe zenders gaan komen dan moet je toch ongeveer al weten de welke dit zouden kunnen zijn ;-)


Zo'n voorspellingen kan iedereen op elk moment geven want er komen altijd ooit wel nieuwe zenders bij en er vallen ook ooit wel weer zenders weg :-)))
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb voorlopig geen behoefte aan nieuwe zenders, en er is genoeg aanbod op TV en via internet, Netflix en andere VOD's. Ik loop nu al 2 weken achter met sommige opgenomen programma's.
Ja ieder heeft natuurlijk zijn eigen behoeften, ik ben trouwens ook geen echte TV kijker, maar van mij mogen er zoveel bijkomen als er zijn, zo kan iedereen dan hopelijk aan zijn trekken komen!
Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad, maar het zal wel weer het zelfde liedje zijn als bij veel zenders: oudere afleveringen in het gewone aanbod, maar als je de nieuwe wilt: Pay, sorry Play More. Dan zenden ze op die voetbalzenders toch gelukkig ook de nieuwe matchen uit. :-)))))



vod en netflix kost je dan toch ook een pak geld vind ik als.en dan kan je toch niet ziet goed ik hoef die zender niet voer mij want er zijn alternatieven bij proximus.Bij telenet zijn ze er moest die zender er niet zijn.2000 films en series aan 0€ + prime films.Dit is allemaal in een abonnement voor 24,95€ maar heb je alle zenders en vergeleken met proximus doe je hier toch veel meer voordeel dan vod en netflix dat allemaal nog maar een wat euro's kost.
Reputatie 7
Badge +1
24,95€?? ik betaal enkel en alleen voor de kabel- en de digicorderhuur al 24,70€! Play kost nog eens 10€ extra, dus samen 34,70€; dan heb je nog geen internet, wat je nodig hebt voor bepaalde voordelen in Play en Play More. Ook met Yelo kan ik niks online programmeren,want geen Telenet internet. Bij Proximus is dat trouwens niet anders, maar daar is er geen optie voor enkel TV.


Maar je bedoelt allicht die 24,95€ voor Play More.
Draai het of keer het sinjoor,je moet eerlijk zijn,als je de totaal rekening maakt ben je nog altijd beter bij het digitaal abonement van telenet.Want als jij al netflix en vod films gaat zien zit jij al direct over dat bedrag.Ik zie met play-more 2000 films-documentairers-shows-optredes-series voor 0€.Dit allemaal inbegrepen in dit abonnement+ nog eens de prime zenders en tal loze muziek zenders.
Héhé sinjoor75 ik heb geen all foot abbonement 😛 ik heb een Movies en Series pas :-p
Reputatie 7
Badge +1
Ja gasten, iedereen gebruikt maar wat hij graag heeft natuurlijk. Direct vergelijken is altijd moeilijk. TV Replay is gratis bij Proximus, TV replay + kost 5€ en is doorspoelbaar. ik gebruik bv. TV replay+ regelmatig(bijna dagelijks) op TV, maar ook om te kijken op PC of tablet, omdat nPVR-opnames nog steeds niet met TV Overal kunnen bekeken worden. Daarom vind ik 5€ niet teveel. Ik gebruik zelden of nooit VOD en al zeker geen Netflix. Maar zoals ik al zei, kijkgedrag is iets wat gelukkig elk voor zich moet (mag) uitmaken.


En It's PlayTime van Play en Play More is enkel te gebruiken met een Telenet internet abo, en dat heb ik niet. Enkel kabel en dig. TV met digicorder.
Reputatie 6
Badge +1
Ik denk niet dat we echt veel gaan missen, kijk maar eens wat FOX NL uitzend. Aan de andere kant een zender die zich op Vlaanderen richt hoort toch wel in het aanbod te zitten. Hetzelfde geld voor BBC First. http://www.foxtv.nl/schema" target="_blank
Nochtans zegt Will Tura 'https://www.youtube.com/watch?v=ft_OCEDnwA4" target="_blank' duivel
Sinjoor ben je verplicht internet te nemen bij telenet.Dat denk ik niet.play-more staat geheel los van internet.Het kan wel zijn dat je twee toestellen moet nemen,maar dan neem je bv gsm.En betaal je evenveel als bij proximus of misschien nof minder.
Reputatie 6
Badge +1
En Noa Neal is wel een echt supertalent dat ze in huis gehaald hebben. Heb je die al eens bezig gezien op Anne? Waarschijnlijk werkt haar boyfriend voor Fox (Frank Molnar)
FOX is momenteel aan het onderhandelen met BASE en MOBISTAR.Andere operators zullen wellicht later volgen.Ook is het de bedoeling dat FOX zich zal richten op het film aanbod van play-more en door nauwer mee wil gaan samen werken.
Base heeft toch geen tv dienst meer? Hoe kunnen ze dit dan aanbieden?
Mobistar dan knipoog
Dat weet ik niet Lawrence, maar ik heb het over enkele dagen gelezen in de gazet van Antwerpen.Trouwens mobistrar is hier in Vlaanderen ook nog niet te krijgen,maar waarom zouden ze dan nog niet kunnen onderhandelen.Het kan zij dat een base met een ander aan het onderhandelen is waar wij nog niets van weten.Ik kan enkel zeggen wat ik lees.
je kan je zelf opgeven als tester bij mobistar



Sinds januari 2014 bereidt Mobistar zich voor om internet en digitale televisie via het ultrasnelle kabelnetwerk te lanceren.

Vandaag hebben enkele klanten van Mobistar in Charleroi, Bergen, Namen, Antwerpen, Leuven, Waals Brabant, Vlaams Brabant en Luik de mogelijkheid om deze gloednieuwe diensten uit te testen.

Zij genieten reeds van ultrasnel en onbeperkt internet en van digitale televisie.

Of dat dit nog gaat gebeuren is de vraag,


Mobistar is overgenomen las ik vandaag op news monkey


Mobistar ----> ORANGE
Ik ontvang in ieder geval een bericht wanneer mobistar hier beschikbaar is in mijn straat.Enkel weet ik niet of beide telenet en mobistar dan kunnen gebruikt worden.Want anders heeft het voor mij ook geen zin.Telenet wil ook blijven behouden voor zijn films,of er moest ooit een satelliet komen.