Nieuwe zender Fox bij Telenet

  • 1 September 2015
  • 78 reacties
  • 1691 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Proximus klanten kunnen weer op hun kin kloppen




http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2441811/2015/09/01/FOX-komt-naar-het-Vlaamse-televisiescherm.dhtml" target="_blank

This topic has been closed for comments

78 reacties

En dat kan pijn doen !
William;ik dacht wel dat het er ooit ging van komen,maar had jij me eens niet vertelt dat ik dit niet meer mocht posten als er een nieuwe zender bij telenet werd geplaatst.En dat kan helemaal die fox zijn die hier al zit dit weet ik ook niet;Ik heb dit bericht al lang gelezen bij die flierefluiter op dat forum van telenet.Maar geen mens moet er nog aan denken dat ik daar nog ooit post.Je kan de berichten toch lezen als je enkel naar dat adres gaat,en dan weet je alle nieuwtjes.Veel zijn het er niet meer,want iedereen is blijkbaar al gaan lopen omdat het daar zo goed is;Nog met drie zijn ze daar.Die mij buiten heeft gewerkt degene die zijn vriendje is of dus de baas van het forum en dan weet je al genoeg denk ik.En dan zorro met een ecu van bijna 99%,en die trekt het zich niet aan.En ik ook niet meer.Dus als de drie musketiers zich nu maar voort amuseren alleen.
Wat Elsa,je voeten?frons
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb nog nooit tegen iemand gezegd, je mag dit of dat niet posten. Waarom zou ik?
Reputatie 7
Badge +6
Bij Proximus lijken er alleen zenders bij te komen waarvoor ze nog bijbetaald worden om ze door te geven.Hun boeketten zijn totaal achterhaald, maar daar trekken ze zich niks van aan. Ze zouden bij Prox zo'n 1,7 miljoen TV abonnementen hebben, dus wat schaadt het als ze er een paar duizend verliezen. Dat 'swipen' ze gewoon weg. :-(((



Ik heb dit hier al dikwijls gezegd, in plaats van klanten te verliezen winnen ze er nog altijd bij, dus zijn ze toch heel goed bezig of niet soms duivel


Antwoord van de Proximus medewerkers is


Er zijn momenteel geen plannen om de zender Fox aan te bieden.

Wel gaan de volgende maanden enkele nieuwe zenders bijkomen.
Reputatie 7
Badge +6
Hoogmoed komt voor de val.
Dan ben jij het niet,dus neem ik die woorden terug;Maar er zijn maar enkelen waarvan ik het kan verwachten,en ik ga er nu ook geen lijst van maken want ik heb wel wat anders te doen op een dag.besluiteloos
Elsa,ja maar je kan hey vergelijken als een weegschaal of een wip plank.En op een jaar zal dat wel eens kunnen overhellen naar de verkeerde kant;en heeft dit alles te maken met proximus zelf.In Nederland bv. heb je voor dezelfde prijs veel meer zenders over de kabel.Vind jij dit normaal?Ik zou graag hebben dat België zou splitsen met deze regering.Ik heb toch al jaren niet meer gaan kiezen,want het helpt geen barst.En dan komt vlaanderen bij Nederland.Kunnen wij kpn nemen,en walonië bij Frankrijk denk dat we er nu zeker niet beter op worden.Zeker niet een alleenstaande die trekt van de ziekenkas en nog iets van het werk van een ongeval.
Marleen daar heb ik dan toch niets van gemerkt toen ik op mijn werk in die laadput viel!!!!!!!verdrietigverdrietigverdrietigverdrietig
Ja Ken, de wereld is ook al enigste keren vergaan verrassingknipoog
Ja,en wat bedoel je daar weer nu mee?Normaal zijn hzt dan de slechte die mee vergaan of wat?Of komen die soms terug zoals ik.knipoog
Tis inderaad wel waar telenet venieuwd zorgt voor nieuwe zenders en heeft geen 9 nederlandse zenders 25 franse zenders in nederlandstalig landgedeelte. Voor de rest geen klagen hoor knipoog
Eerst zien,en dan geloven.Want FOX zit al bij telenet.Ik weet niet bij proximus.Dus ik weet niet of het om die FOX gaat of een andere.De Fox die We nu hebben zit al zeker in play-more.Maar die nu komt zou vrij komen bij de basis zenders.Dus kan het evengoed die zender zijn.
Het zou goed zijn voor proximus als ze dit ook zouden aanbieden want er komt bijna geen enkele zender bij (alleen voor de all food abbonementen)
heb al een PB bericht naar PX gestuurd en die wisten me het volgende te vertellen (zie afbeelding)


Er is dus spraken dat er binnenkort nieuwe kanalen gaan komen op PX maar de welke willen ze me precies niet vertellen.
Inderdaad dit wisten we al dat er geen plannen waren, maar daarmee wordt het nog eens bevestigd :-(


je zal bij PX nooit een beduidend antwoord moeten verwachten, je zal het eerst in de media lezen zoals altijd!
maar er komen wel extra kanalen bij maar ik weet zelf ook niet de welke :-s
je zal bij PX nooit een beduidend antwoord moeten verwachten, je zal het eerst in de media lezen zoals altijd
ze zullen toch de PX klanten toch ook op de een of andere manier moeten tevreden houden?
Reputatie 7
Badge +6
Oh jeetje. Ik hou mijn adem niet in: wss TLC bis en AB7 of een ander onding. Ik begin meer en meer te geloven dat er bij Prox geen echte film- en televisiekenner zit, want ze laten zich alle goeie zenders (zeker voor Vlaamse kijkers) afsnoepen door Telenet, of het interesseert hen geen fluit.


OK , ze geven Netflix door, maar Fox bv. verkocht/verhuurde aan Netflix een paar van zijn succesvolste series o.a. The Walking Dead (bbbrrr), maar zal dat nu niet langer doen. Dat doen ook een aantal andere zenders, zodat Netflix nu flink onder druk komt te staan. Ze gaan nu meer 'originals' maken, maar dat is een duur affaire.


Voor de kijkers van Telenet hoop ik dat ze de originele zender te zien krijgen en niet een flauw afkooksel, zoals wij hier krijgen van 13th Street, SyFy, ID en al die andere. Anders is het ook maar flauwe soep. Als je een iets beter aanbod van Netflix wil, kies je trouwens ook beter Engels als 'voertaal' en met wat geluk krijg je dan het UK aanbod, dat ook beter is dan het Belgische.


Voor fervente TV kijkers is Telenet helaas een betere (maar dure) keuze, vrees ik, ook al omdat ze zich niks moeten aantrekken van die ver... tweetaligheid (voor voetbal dus geen probleem).
Maar dit moet toch ook mogelijk zijn voor Proximus? ik ben naar proximus gegaan omdat ik niet wil betalen voor een vaste lijn dat ik bv niet gebruik en die stomme download beperking (omdat ik netflix heb). Het zou juist een goede zet zijn van PX om zich ook te rechten naar de echte fervente tv kijker en niet alleen naar de voedbal fanaten (no fens) maar daar hebben we niets aan. Natuurlijk de voedbal liefhebber is daar heel tevreden over als er een zender of 12 (icl HD) in zijn all foot abbonement beschikbaar is maar bv voor de Movies en Series pas (wat ik bv ook heb voor de films en series die ik niet vind in Netflix maar wel terug vind in het aanbod van MS) hebben maar één zender. Fox zou bv heel goed kunnen passen in het aanbod van Movies en Series. of ze moeten eens nadenken om BV het entertaiment pakket samen te voegen met Movies en Series of andersom met natuurlijk FOX als extra zender dat er dan bij komt. Ik kraam mss wat onzin uit maar het is gewoon een ID.
Reputatie 6
Badge +1
De grootste miskleun is echt wel de toevoeging van BelRTL in HD. Het enige wat ik daar tot nu toe gezien heb is een rood scherm met BEL RTL en Direct en wat bewegende witte balkjes erop, heel tof!
Reputatie 7
Badge +6
Haha. Als het maar franstalige balkjes zijn, zal het ok zijn voor Proximus. Die 'verplichte' tweetaligheid wordt wel een probleem, tenzij zenders zoals Fox en HBO ook een franstalige versie hebben, maar dat zou dan ook 2 keer zoveel kosten aan Prox.
Reputatie 7
Badge +6
Op de skynet pagina staat een vrolijk bericht over de nieuwe zender Fox op Telenet en over het feit dat, net zoals voor HBO, de Vlaamse kijkers ook daar onmiddellijk na lancering in de VS, de nieuwste afleveringen van hun series zullen te zien krijgen. Wil Proximus zijn kijkers wegjagen of zo?


De CEO van Fox zegt wel dat ze toch nog onderhandelen met Proximus. ????? Wat moet er gebeuren om Proximus over de streep te trekken, of gaat het hier allicht over de wortel en de ezel (we houden ze aan het lijntje), zoals zo dikwijls.