Vraag

Nieuwe werkwijze factuur

  • 1 July 2017
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Sinds 2 juni krijg ik mijn aanvraag tot betaling via SMS ( niet via mail)! heb dat nooit gevraagd maar kom voor het milieu vind ik dat een goede zaak geen papieren factuur meer in mijn brievenbus! Wel spijtig via SMS want een eerste betaling doe je best met de nodige aandacht, dus niet via GSM! Heb toen geen mail gekregen van deze aanvraag tot betaling! Gisteren krijg ik via mail mijn nieuw factuur maar plots de vorige rekening erbij gekomen + een bijkomende kost van meer dan 4 euro! Dit vind ik toch niet kunnen, zeker niet als dit de eerste keer is, dat ik sinds jaren ( en dat is meer dan 10 jaar) 14 dagen te laat ben om te betalen! Ik wou dan ook onmiddellijk betalen op tablet maar bleef in jullie systeem hangen! ( systeemfout?)
Toch wel een probleem in jullie systemen en wij moeten daarvoor een bijkomende kost doen? Spijtig!
waarom moet ik daarvoor een bijkomend kost betalen?

1 reactie

ok heb gevonden waar de 4 euro van komt, =een parkingbetaling dus geen supplement omdat ik niet betaalde! sorry voor opmerking. Wil toch zeggen dat je bij de betaling geen keuze heb van de betalingsdag, betaling moet onmiddellijk doorgaan, blijkbaar! bij andere betalingen kan je de vervaldag bijzetten wanneer de betaling moet doorgaan!

Reageer