Nieuwe Vlaamse shopping-zender vanaf 1 september.

  • 2 August 2011
  • 29 reacties
  • 2486 Bekeken

Ja, er komt een nieuwe Vlaamse zender.

Op 1 september begin 'shopping be' uit te zenden.

Maar helaas (alweer) alleen voor Telenet-kijkers.

Verdomme, verdomme, verdomme toch.

29 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ja, klopt maar wij Belgacom kijkers hebben toch ANNE?
is gewoon omdat er te weinig capaciteit is, en die zender te duur is voor het aantal kijkers.

Aangezien de EVA's toch niet zullen antwoorden, zullen wij maar het standaard antwoord geven.

Maar vooral blijven betalen Vlamingen! Vooral blijven betalen, want Bellens wil nog eens een gebouw kopen.
wie zit er dan ook te wachten op een shopping zender? ik alvast niet... ze mogen hem hebben

mvg
Badge
shopping zender en njam mogen er gerust bij
Badge
Maar laten ze maar bij duurder telenet komen.Ik zie het verschil wel mijn moeder heeft dan nog geen enkel boeket en dan kan je bijna nog geen verschil zien nu wel met 7 boeketten maar als je het vergelijkt met een basisboeket van hier dan weet je al genoeg.En hun paar hd posten.
Reputatie 6
Badge +1
Of het nu een shopping zender is of niet en neen ik zit daar ook niet echt op te wachten, maar andere zenders gaan ook altijd exclusief naar telenet tegenwoordig. Het gaat er gewoon om dat we als Belgacom klant ook deze zender weer niet gaan aangeboden krijgen.
volledig akkoord met William.
Reputatie 5
Badge +2
Inderdaad. Ik sta ook niet te springen voor BE Shop TV, maar het is weer de zoveelste zender die exclusief bij Telenet gaat. En als er eens Vlaamse zenders zijn die verder kijken dan de kabelmonopolist en op Belgacom TV willen komen, wil Belgacom dat niet. Zoals Actua TV bijvoorbeeld (is er ooit uitspraak gekomen in die zaak tussen Actua TV en Belgacom ?). Dit zou eigenlijk een mooie zender zijn in het basisaanbod.

Studio 100 TV, Stories/MENT (waarvan de baas zei dat hij niet gelooft in tv via de telefoonlijn, hoe Telenet-minded kan je zijn), BE Shop TV, vtmKzoom+, Animal Planet HD, Sundance HD, VH1, Life! TV,...allemaal zenders die exclusief bij Telenet zijn. 2 redenen hiervoor: exclusiviteitscontract van Telenet én gebrek aan wil van Belgacom om de zenders te overtuigen om ook bij Belgacom TV te gaan. Maar ja, het zal weer zijn om "het verschil" te maken zijn met Telenet en keuze te laten voor de mensen zeker....

Mvg
exclusief is enkel en alleen omdat Belgacom niet meebied hoor, buiten Stories/MENT.
Reputatie 5
Badge +2
Ja, er zijn inderdaad zenders die exclusief bij Telenet zijn alleen omdat Belgacom geen interesse heeft. Maar er zijn ook exclusiviteitscontracten van Telenet, zoals Studio 100 TV, Njam!, Stories/MENT en vtmKzoom+. Zo'n exclusiviteitscontract valt op wanneer de provider er mee uit pakt (reclamecampagnes, sites,...).

Mvg
waarom zenders exclusief willen gaan begrijp ik niet goed. maar als ze toch voor exclusiviteit kiezen is het redelijk logisch dat ze voor telenet gaan, uiteindelijk is dat nog altijd de manier om bij de meeste vlaamse kijkers in de huiskamer te komen. ik vermoed eigenlijk wel een beetje dat telenet de zenders onder druk zet om exclusief voor hen te gaan, kwestie van onder de duiven van belgacom te schieten

mvg
Badge
Bij telenet zitten toch serieuze oenen als je het mij vraagd naar het schijnt zou men deze zender in een boeket gaan steken en let wel op niet het eerste het beste; het film boeket ter vervanging van hallmark.Zo zie je voor alles is een oplossing.
ken anders maar weining mensen die willen betalen om te gaan shoppen :O

mvg
Dit is de site: http://www.beshop.tv/ en zal in het basisaanbod (@Axana) van Telenet aangeboden worden op kanaal 46.
lijkt me maar logisch, bij die zender mogen ze je eigenlijk nog geld bijgeven als je er naar wil kijken

mvg
voorlopig is het toch een beetje muggeziften hoor Wenkbrauw ophalen, bij vrienden is er telenet, is gewoon wat anders, zeker niet beter, wel belangrijk is de

inspanningen van BGC voor vlamingen en onze broeders wallonië te vergelijken, hier kunnen we weer een poos mee verder, en dat ligt niet

aan de gewone waal hoor, hij wil wel delen, verkoop op tv, ja hoor , maar niet voor mij, is voor mensen die graag veel te veel betalen voor

veel te weinig, bijzonder jammer dat er veel mensen opgelicht worden met de zo mooie reclame, bijna al die nieuwigheden kan je even later

veel goedkoper vinden, en nog wat later in het containerpark :D



Amai, zoveel blasfemie... en dat voor een shopping-zender!? [rofl]
nogmaals Eric, dit heeft NIKS met de shopping zender op zich te maken, maar met de algemene trend/mentaliteit bij Belgacom.

we spreken hier niet over die 1 zender, zijnde shooping zender, maar over tientallen zenders.

Met uitzondering van de franstalige zenders, die zijn er toevallig wel allemaal.
Badge
Zit jij bij telenet xfifteen? zou toch maar even afwachten informatie komt van telenet.
Dag allemaal,

Jullie opmerkingen zijn doorgegeven aan de interne dienst Belgacom TV.

Als ik meer info ontvang, breng ik jullie op de hoogte.


Met vriendelijke groeten,

Eva
@Axana Neen, niet meer, maar als je een beetje opzoekt, zie je dat BE Shop TV gewoon op kanaal 46 komt. Die post zit niet in het bereik van de betaalzenders.


Badge
Inderdaad maar lees de berichten even verder en ik weet ook wel niet van waar jij het allemaal haalt?Je moet het niet zeggen want ik geef om persoonlijke redenen mijn bronnen niet weer.
Reputatie 5
Badge +2
BE Shop TV komt ongetwijfeld in het basisaanbod bij Telenet. Dit is al duidelijk door het zendernummer. In het Entertainment-pakket zal het zeker niet komen en zeker niet in het Lifestyle-pakket. Anders had die zender een veel hoger nummer gekregen (ergens in de 500). Bij Belgacom zit M6 Boutique ook in het basisaanbod. Aangezien teleshop niet echt een kijkcijferkanon is, is een teleshopzender, zeker van Vlaamse makelij, al verplicht om in het basisaanbod te komen.

Mvg
Badge
Tien we zullen zullen zien.
Dag allemaal,

Voorlopig biedt Belgacom geen shoppingkanaal aan.

Zodra er plannen zijn in die richting, brengen we jullie uiteraard op de hoogte!


Met vriendelijke groet,

Eva

Reageer