Nieuwe upgrade Hello app.

  • 10 July 2012
  • 6 reacties
  • 275 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
De display van de Hello app. is volledig aangepast en overzichtelijker geworden.
Kreeg hem op mijn Android smartphone binnen deze morgen: onder "mijn verbruik" nationaal, heb je bij abonnementen nu een overzicht van '"mijn gesprekken" met bel-en SMS-verbruik + saldo (was daarvoor ook al aangepast) "mijn mobiel internet" zoals voorheen, en nu ook "mijn mobiele betalingen".
Onder "mijn producten" staat nu mooi opgelijst waar je allemaal mobiel op geabonneerd bent (gaf vroeger altijd foutmelding).
Display en lettertypes zijn ook aangepast.

6 reacties

dank voor de melding sinjoor

ben eens benieuwd of die applicatie nu ook minder energie gaat wreten, want carat geeft de hello app als één van de grote energieverbruikers

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Xenne, je moet in principe maar één keer per maand via 3G verbinden met de hello app. de rest mag via Wifi. Maar ja, als je dat absoluut telkens op verplaatsing en buiten bereik van een FON-hotspot wilt doen...
Wat ik maar wou zeggen is, dat de Hello app. nu eindelijk compleet operationeel is, zoals het hoort te zijn.
ik begrijp je reactie niet goed sinjoor... ik had het niet over dataverbruik, maar over energieverbruik..

applicatie ziet er allesinds een stuk beter uit, hopelijk wreet ze ook minder energie (vd batterij dus)

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Sorry, verkeerd begrepen....Huilen
Ja oud worden dat is mss erg maar oud zijn is nog veel erger hé

(grapje) 😉

Elsa
NP sinjoor Zoenen

mvg

Reageer