Beantwoord

Nieuwe update

  • 21 February 2016
  • 7 reacties
  • 251 Bekeken

Badge
Dag ieder,

Ik wil een opgenomen programma ,60 dagen ,op onbeberkt zetten ,

maar vind in het menu de bibliotheek niet.

Kan iemand mij helpen.

Besten dank

PATOE
icon

Beste antwoord door Elsa 21 February 2016, 09:56

Bekijk origineel

7 reacties

Voor de V5 / V5 compact als volgt:
op PVR knop drukken van je afstandsbediening -> opnames -> OK
dan daar je opname kiezen en op OK drukken en de optie "langer termijn bewaren"
Als je deze menu niet hebt wil dit zeggen dat je de nieuwe interface software nog niet op je decoder hebt
Badge
Dag Elsa,

Bedankt voor de uitleg,
Ik was niet op de hoogte dat er een nieuwe proximus tv update aan het uitrollen is.
Waar kan ik daar iets over vinden ?

Gtjes

Patoe
bijvoorbeeld hier op het forum:
-> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/nte-6110116-software-op-decoder-v5-020216-33757
-> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/nte-miniv5-6110116-software-op-decoder-v5-compact-280116-33689
-> https://nl.forum.proximus.be/tv-dagelijks-gebruik-tips-tricks-8/proximustv-huidige-status-bugfixes-toekomstige-features-33534

Je kan altijd eens proberen met een factory reset te doen op je decoder of je de nieuwe NTE interface software kunt binnen krijgen
Hoe je een factory reset uitvoert vindt je hier -> klik hier
Badge
Bedankt Elsa

gtjes

patoe
Badge
Bedankt

gtjes

patoe
Badge
Beste Elsa,
Ik heb het geprobeerd te resetten,
Hij laat de softare.
Ik krijg steeds telivisie op aa vraag mijn opname. Enz
Is dat normaal dat ik in Londerzeel de nieuwe update nog niet heb?
Moet ik geen contact nemen met Proximus
PATOE

fa839825
Dat kan inderdaad goed zijn dat ze de nieuwe software nog niet uitgerold hebben, het gebeurt in golven,
je kan altijd eens bellen naar de helpdesk en daar eens informeren
0800 22 800 (7/7 tot 22u)

Reageer