Nieuwe software-versie

  • 20 April 2011
  • 9 reacties
  • 2625 Bekeken

Ik heb vandaag bericht gekregen dat binnen 8 dagen

de nieuwe software-versie wordt geinstalleerd.

Moet ik ongenrust zijn na al die (negatieve) berichten

op het forum?

9 reacties

Ja ik heb ook al van alles en nog wat gelezen op het forum ontrent de nieuwe software.

Ik wacht ook op de nieuwe software en vraag mij ook af wat voor problemen dit allemaal gaat meebrengen !!

Mijn decoder is nog een oude versie: V3

Misschien is het best dat iedereen bij meldingen van problemen omtrent de nieuwe software, ook aageeft met welke versie van decoder zij werken.

Want blijkbaar zou er met de oude decoders versie 3 meer problemen zijn dan met de nieuwe versie 4.
Beste ranger1965,

Geen reden om ongerust te zijn. Het is inderdaad waar dat tijdens de overschakeling naar de nieuwe software een aantal bugs (software problemen) aan het licht zijn gekomen. De meeste van deze zaken zijn reeds opgelost of worden in de nabije toekomst zeker aangepakt. De meeste gebruikers schakelen echter zonder problemen over naar de nieuwe menu's en zouden achteraf niet meer terug willen naar de vorige software versie.

MVG,

Eva van Belgacom
Beste Eva van Belgacom,

Klopt het dat er meer problemen zouden zijn met de nieuwe software op de oude coders van versie 3 dan op die van versie 4 ?

Of is dit lauter toeval ?

groeten,

Ric.
Badge
Ik denk dat Eva dit niet weet en hier ook geen antwoord zal kunnen op geven.Zelf denk ik dat dit lauter toeval is.
Axana ,

'k heb zopas mail ontvangen dat binnen de 7 dagen de nieuwe software er op zal gezet worden, dus 'k zal het zelf binnen kort wel ondervinden of mijn oud decoderken V3 zich niet zal verslikken ;-)
Badge
ricy waarom stel je die vraag dan aan Eva? Of mag een andere persoon al geen advies meer geven.Want anders mag je dit wel op een vriendelijkere manier zeggen.
Axana,

Sorry maar ik begrijp echt niet wat je bedoelt want ik stel die vraag aan Eva omdat ik van de verondersteling uit ging dat de mensen van Belgacom zeker het best weten of op de hoogte kunnen zijn voor welke decoders de meeste problemen binnen komen op de technische dienst 0800 22 700.
En ik heb trouwens al advies gevraagd aan andere mensen ook buiten Eva op dit forum en voor mij speelt het echt geen enkele rol, zelf al stel ik de vraag aan Eva, dat er iemand anders antwoordt of goede raad geeft want van hoe meer mensen tips, trucs raad of hulp bieden des te beter want niemand zelfs de grootste specialist kan onmogelijk alles weten zelf al kan hij misschien denken dat hij alles weet.
Dus laat het duidelijk zijn ik wardeer iedereen zijn advies.
Weet er iemand waarom Belgacom aangeeft dat de modem gedurende 8 dagen moet blijven opstaan ?
Badge
Normaal moet die niet blijven opstaan.Dit zegd men gewoon uit gewoonte.Maar in principe kan dus tussen nu en 8 dagen die opdate plaatsvinden maar als jij die decoder uitschakeld krijg jij die opdate even goed.Als je dan s'morgens of wanneer je dus die decoder terug onder stroom zet zal deze die opdate ineens mee in zijn systheem mee opnemen.

Reageer