Skip to main content

Nieuwe software op V5 decoder

  • December 2, 2015
  • 3 reacties
  • 246 Bekeken

Ik heb nu een kleine 2 weken de nieuwe software op V5 decoder: software versie: NTE_6.1.9.92. In totaal is decoder nu al 6 keer uitgevallen, 5 keer ineens tijdens tv kijken, 1 keer bij opstarten: beeld freeze. Telkens stekker moeten uittrekken, dan valt decoder terug uit in slaapstand (vroeger bij stekker uittrekken liep heropstart toch gewoon door?). Dan kan je met afstandsbediening weer opstarten. We zijn in ijltempo onze opnames aan het bekijken ...


Verder raak ik ook niet verlost van de conflicten in de planning en vind ik het zeer jammer dat je in de TV gids eerst een blok moet openen om te weten wat voor soort programma dit is.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Elsa
  • December 2, 2015
Volgens mij hebben ze dit maar bij een beperkte groep uit gerold juist om te vermeiden dat iedereen met problemen zou zitten, en dat doen ze dikwijls bij uitbrengen van nieuwe software dat ze dit gefaseerd doen en dan de reacties van de klant afwachten om te zien of er bugs insteken.


je doet er best aan van dit telefonisch aan de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) te melden en ook zeker via een klacht in een online mail

Elsa
  • December 2, 2015
online mail ▬► contact_email

Elsa
  • December 2, 2015
Ter info: ik heb als test deze nieuwe nte.....92 al verschillende keren proberen binnen te trekken via Factory reset decoder maar lukt niet en dit wijst er ook op dat ze niet willen dat iedereen dit direct kan doen en dan iedereen aan de telefoon gaat hangen als er een serieuze bug inzit, zoals jij ervaart


je kan eventueel ook vragen aan de helpdesk of ze de vorige nte....84 er terug willen opzetten omdat je met de nieuwe teveel last hebt ( als voorlopige oplossing)