Nieuwe software decoder

  • 14 February 2012
  • 33 reacties
  • 2032 Bekeken

Na een factory reset van de decoder nieuwe software binnen gekregen.

Nu SW-versie: rel5.reno.myrioi--39

Mvg Jerom

33 reacties

Reputatie 7
Badge +1
En weer zijn mijn posts verdwenen !!!!!Verstomd ook de reactie van Ricy...
Ik had geschreven (nu al de derde keer) dat ik na een FacR nu wél de nieuwe SW-versie ...39 heb staan op mijn V3.
Reputatie 7
Badge +1
Ik zal dan waanvoorstellingen hebben zeker. Bij mij staat die er niet ! Ik zie morgen wél.
Reputatie 7
Badge +1
Mijn posts zijn dus wéér verdwenen.....kan er dus beter mee stoppen !Wenkbrauw ophalenVerstomd
Reputatie 7
Badge +1
Niet bij mij dus...ik zal mijn PC eens terug opstarten.
Reputatie 7
Badge +1
Helpt niks, zie geen schuifbalk onderaan, mijn berichten zijn weer verdwenen....
Reputatie 7
Badge +1
Mijn replieken verdwijnen weer.....ik hou ermee op !
Reputatie 7
Badge +1
Ja Ricy, ik nu eindelijk idd ook ontdekt dat recentop de nieuwe Communityversie de topics in pagina's verdeeld zijn waar dat vroeger continu doorliep. Bedankt voort de tip.
De schuifbalk onderaan echter is er bij mij nog steeds niet: niet op Firefox, niet op IE9 en niet op Google Chrome. Nog maar even afwachten dus. Het blijft vervelend dat je telkens weer moet verkleinen met Ctrl - om de tekst rechts te kunnen lezen.
• Ja en ik had je nochtans gevraagd als je op 'vorig' geklikt had, wie niet horen wil moet voelen hé (grapje)
Die schuifbalk daar was ik verkeerd, het is enkel bij het editeren dat die schuifbalk te zien is bij mij (IE9) sorry om je op het verkeerde been gezet te hebben.
Mvg

Reageer