Beantwoord

Nieuwe smartphone sedert maandag laatstleden nog niet geactiveerd ?

  • 19 February 2017
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Beste , vorige zaterdag samen met mijn echtgenote nieuwe smartphone's gekocht in Ieper die van mijn vrouw werkte direct , ik maandag afgehaald en werkt nog steeds niet , ik was bij Orange klant wat betreft mijn gsm anders al jaren klant bij Proximus met tv en internet , zitten nu alles samen in mijn pak maar mijn nieuwe smartphone op mijn nr werkt nog steeds niet , kunnen jullie die zo snel mogelijk activeren dat ik er gebruik kan van maken, ik bel nog steeds met oude gsm en bij Orange , dat is niet de bedoeling denk ik , straks 2 facturen ? Mijn mobiel nr is 0497743382 en mijn klantnr is 608909741 op naam van Marvin Soenen
icon

Beste antwoord door KoenN 20 February 2017, 15:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Werkt uw gsm nog op orange ?
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Ik zie dat uw nummer nog niet volledig is overgedragen.

Ik heb alvast een dossier (41570655) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We zullen alles voor je onderzoeken en je nog contacteren ivm de oplossing.

Alvast de excuses.

Met vriendelijke groeten

Koen
Beste ,

Alvast bedankt om dit zo vlug mogelijk in orde te laten komen , je kan ook de mail naar mijn echtgenote sturen chantal.meersdom@live.be , en ja momenteel kan ik nog bellen via Orange maar zou natuurlijk zo snel mogelijk mijn nieuwe smartphone uitproberen !

Mvrgr.
Reputatie 6
Badge +3
Soms lukt een overdracht niet onmiddellijk dat kan meerdere oorzaken hebben.
Foutje in de naam, klantnummer, telefoonnummer, simkaartnummer...
Foutjes die zowel Proximus, de klant als Orange kunnen maken.
Daarom : algemene tip: altijd met kopie van factuur de aanvraag indienen zodat Proximus de orange factuur kan gebruiken als referentie.
Beste,

Daarom ben ik juist bij een Proximus winkel langs geweest om alles feilloos te laten verlopen , wijzelf hebben niets moeten doen !

Mvrgr.

Marvin

Reageer