Skip to main content
Ik heb bij de aankoop van een nieuwe gsm een gratis simkaart gekregen met daar 10€ op.

Als ik hem een 1ste keer insteek dan zegt die dat ik 1973 moet bellen.

Na dat gedaan te hebben zou ik binnen de 2u mijn gsm nummer moeten ontvangen maar heb nog steeds geen nummer.

Als ik dan #122# bel dan is het een verbinding probleem of foute mmi.

Wat kan ik hier aan doen?
via dit Forum, kan u ook een privébericht aan Het Proximus Team sturen via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)



of bellen naar 6000
De vertraging op sms is in principe beperkt (maar uitzonderingen zijn evenwel mogelijk)

De (automatische) activatie van uw sim kan eventueel fout gelopen zijn

Vraag: wat gebeurt er indien u vandaag of morgen opnieuw naar 1793 belt? = Welk bericht krijgt u? Indien geactiveerd hoort u uw nummer. Dit nummer dient vervolgens op uw naam (bv. via e-id on line) te worden geregistreerd vooralleer u kunt bellen (regeringsbeslissing van toepassing



Uiteraard kunt u zoals hiervoor vermeld contact opnemen met Proximus (on line of in een winkel)

De eenvoudigste/snelste manier is misschien evenwel on line een nieuwe gratis pay&go+ met 10 euro belkrediet vragen (zie link hieronder)

Dergelijke kaarten hebben immers een geldigheidsdatum (ergens op de verpakking vermeld)



https://www.proximus.be/nl/id_cr_free_paygo_sim/particulieren/producten/r-orphans/gratis-pay-go-simkaart.html?v1=PaidSearch&v2=semetis-sls-esl&v3=Google&v4=Brand&v5=Adtext&v6=%2Bgratis%20simkaart%20bestellen%20proximus&v7=res-prepaid-trial&gclid=CJyNkcXS9dUCFUJmGwodDkQJLA&gclsrc=aw.ds



ook bv. terug te vinden via google "gratis proximus sim"
bijkomende info omtrent identificeren je gratis herlaadkaart:

> https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html



nog dit ivm met gratis P&G kaart:

Aanbod geldig voor de eerste 10.000 klanten.

Beperkt aanbod: maximum 2 gratis simkaarten per adres.

Deze kaart is geldig gedurende 31 dagen na de eerste gemaakte of ontvangen oproep.

Om de geldigheid te verlengen, volstaat het deze kaart te herladen.

Opgelet: als u geen enkele oproep maakt of ontvangt voor het verstrijken van de geldigheidsdatum op de kaart, dan vervalt de kaart automatisch na deze datum.

De minuten, sms’en en MB van de herlaadbonus zijn gedurende 31 dagen na de herlaadbeurt geldig in België, met uitzondering van speciale nummers (voting, 0900 …).

Proximus behoudt zich het recht voor de levering van de dienst te beperken en/of op te schorten en/of te beëindigen wanneer het gebruik van de dienst per herlaadbeurt tien (of meer) keer hoger ligt dan het gemiddelde gebruik van alle gebruikers van het onbeperkte aanbod.

Genieten van het Proximus 4G-netwerk doet u met een compatibel toestel.
Beste Raphael, kan je via Privébericht via volgende linkhttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken simnummer geven? Dan kijken we dit verder na. Groetjes Freya

Reageer