Beantwoord

Nieuwe SIM werkt niet

  • 30 maart 2017
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

sinds maandag een nieuwe sim ontvangen.
De aanvraag voor overzetten van orange prepaid kaart naar proximus met behoud van tel. nummer is dan ook gedaan. Nu, 4 dagen later werkt de nieuwe sim nog steeds niet?
2100298032931
icon

Beste antwoord door LorentzV 30 maart 2017, 16:24

Dag freewillie,

Ik zie dat de overdracht bij mobistar werd geweigerd door Sim/account missmatch. Heb contact opgenomen om het toch nog door te voeren wat binnen de 24 uur in orde zal zijn.

Groetjes,
Lorentz.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag freewillie,

Ik zie dat de overdracht bij mobistar werd geweigerd door Sim/account missmatch. Heb contact opgenomen om het toch nog door te voeren wat binnen de 24 uur in orde zal zijn.

Groetjes,
Lorentz.
ok, bedankt.
Indien niet hoort u mij terug 🙂 😉
De overdracht is in orde!
?

Reageer