Skip to main content
Beste

Ik heb een gisteren rond 16ueen (prepaid) simkaart gekocht met nummbehoud.Daarvoor was ik klant van Base.

Meteen nadien had ik mijn simkaart in mijn toestel (iPhone 6)gestoken. Ik kan wel mijn pin invullen, taal selecteren enz.

Maar dan krijg ik bij de volgende stap 'Kies een wifi netwerk' steeds een foutmelding als ik druk op 'Gebruik een mobiele verbinding'. Er verschijnen ook geen wifi netwerken.

Ik heb vandaag alles weer herhaald ( al 10tallen keren) en er is nog steeds hetzelfde probleem.Het duurt toch max.24 u om de nummer over te dragen naar een andere operator?

Ik heb mijn iPhone ook aangesloten met iTunes maar dan kreeg ik steeds de melding dat de netwerkverbinding niet actief is. Er is dus een probleem met mijn simkaart.

Met vriendelijke groeten

M.
Hallo manonzb!

Kan u mij het betrokken oproepnummer en het simkaartnummer doorgeven via een privébericht aub?

Dan kijk ik het nodige na voor u.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter

Reageer