Nieuwe regelin e-services

  • 18 August 2014
  • 1 reactie
  • 226 Bekeken


Heden ontving ik een mail met o.a. volgende tekst :


Om het u makkelijker te maken, worden de e-Services binnenkort vernieuwd en vereenvoudigd. Belangrijk: u zult niet langer toegang hebben tot beide profielen met dezelfde login.



Hoe kunt u uw 2 klantprofielen behouden?[/b]

U kiest zelf welk klantprofiel u aan uw huidige login en wachtwoord koppelt. Maak voor het andere klantprofiel een nieuwe e-Services-account aan voor 31/08/2014.[/b]



http://care.belgacom.be/HS?a=ENX7Cr5Spyz18SA9MKKeu7vnGHxKBJM77_cStGb5lw8W0bBhOG5mpqVsje_HxHDQhVA0" style="font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18px; background-color: rgb(221, 241, 249); color: rgb(0, 42, 68); text-decoration: none;" target="_blank We leiden u stap voor stap door deze wijzigingen.


Ik heb mij dan ook aangemeld en vind nergens enige verwijzing naar de mogelijkheden om de services te splitsen ....!!!!


dank bij voorbaat voor eventuele help







1 reactie

Dag allemaal,
De reden dat we dit doen is omdat we in de nieuwe e-Services met één enkel overzicht voor zowel Belgacom als Proximus zullen werken, zonder elke keer tussen de twee te moeten switchen. Om verwarring te vermijden is dat overzicht echter beperkt tot 1 klantnummer.
3% van de e-Services gebruikers wordt gevraagd om te splitsen, omdat ze momenteel 2 klantnummers aan 1 login gekoppeld hebben.
Meer info via volgende link:
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/p...
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer