Nieuwe proximus e-service

  • 8 March 2012
  • 3 reacties
  • 782 Bekeken

Dag, een tijdje terug een herlaadkaart gekocht voor een bejaarde die in rusthuis verblijft (geenvaste lijn mogelijk).

Eerst maar 5€ per maand maar na en maand gezien dat dit niet enoeg was en overgeschakeld naar comfort 15.

Maar bij de eerste van 5€ heb ik de voicemail uitgeschakeld via de proximus e-service (uitleg staat ooknog bij de faq )maart nu na omschakeling staat deze weer aan.

Maar in de nieuwe e-service vind ik niets meer om deze uit te schakelen???

is dus voor oude man die is niet zo snel meer om op te nemen voor de voicemail start en kan deze toch niet beluisteren (te moeilijk)

Dus hoe deze uitschakelen???

3 reacties

Niemand ???


voor de belgacom medeweres dan , bij de FAQ uitleg mobiel en voicemailo enzo krijgen we wel een uitleg van hoe het was voor de e-service is verandert maar hoe het nu moet???

Enkel via bellen naar proximus??
Beste klant,

Voicemail deactiveren zou zeker mogelijk moeten zijn via de e-services dienst.

Indien u daarbij problemen ondervindt, raad ik best aan om onze klantendienst te contacteren met een Proximus nummer via het gratis nummer 6000 of met een andere nummer via 078 05 60 00.

Onze klantendienst kan al meteen het nodige doen voor de deactivatie van de voicemail, en de oorzaak nagaan waarom u deze aanpassing niet zelf kan uitvoeren via de e-services dienst.

Met vriendelijke groeten.

Eva

Belgacom



De veranderingen op de website van PROXIMUS (e-service) is geen verbetering. Toen ik eergisteren mijn huidige rekeningstand wilde raadplegen kreeg ik een onmogelijk bedrag! Dit was op 14-03-2012 .

Reageer