Beantwoord

Nieuwe packs affinity

  • 22 October 2016
  • 3 reacties
  • 273 Bekeken

Reputatie 1
Als ik wil veranderen van pack, blijft mijn affinity korting dan gelden op het volledige nieuwe pack.
Welke diensten zitten er dan op de vaste lijn? Nu zijn er kortingen op diensten in een pack. Blijven die bestaan?
Welk is de beste oplossing voor mijn huidig pack (Internet comfort + TV + vaste lijn met voordeelpacket slimme diensten en unlimeted calls national (zonder gsm)
icon

Beste antwoord door Marleen 22 October 2016, 15:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Affinity kortingen blijven bestaan, maar de details ken ik niet.
Mijn raad zou wel zijn om eens op te bellen naar de klantendienst op 0800 22 800 en je eventueel te laten terugbellen, als het te druk is, wat dus wel zo zal zijn.
Dan kan je alle vragen stellen en wordt alles met je nagegaan, met diensten, kortingen en affinity en kan je aan de hand daarvan beslissen. Het kan wel wat duren voor de klantendienst terugbelt, want 'zeer druk', schijnt het, dus je zal allicht wat geduld moeten oefenen.
Zo ben ik het beste aan de volledige informatie geraakt en de prijs, met kortingen.
Reputatie 4
Paul,
Heb hiervoor naar een proximus center geweest, en zit in uw geval "huidig pack (Internet comfort + TV + vaste lijn met voordeelpacket slimme diensten en unlimeted calls national (zonder gsm) "
het resultaat wordt alleen maar duurder voor mij en de andere extra's in de neiuwe bundels heb ik niet vandoen, je kan natuurlijk bellen naar de klantendienst of spring eens proximus center binnen zodat ze eens met u alles kunnen overlopen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Paul_050,

De affinity korting is compatibel met Familus en Tuttimus packs.

Om door te nemen welke de beste oplossing is voor u laat ik je best contacteren door onze commerciële dienst. Heb je ook een gsm nummer waarop je bereikbaar bent? Of laat ik terugbellen op het vaste lijnnummer dat je via privébericht hebt doorgestuurd?

Groetjes,

Antonella